Dyskonty wdrażają nowe rozwiązania architektoniczne

Autor: Wirtualna Polska 10 kwietnia 2017 09:44

Dyskonty walczą o klientów nie tylko asortymentem, cenami i promocjami. Przyciągnąć mają również architektura i wyposażenie sklepów - informuje Wirtualna Polska.

Od połowy ubiegłego roku Lidl burzy, remontuje i buduje sklepy w całej Polsce. Dwukondygnacyjne sklepy już powstają. Zwykle na parterze mieści się powierzchnia handlowa, na piętrze biura.

W tym roku również w Polsce Lidl chce zbudować sklepy w lokalizacjach dotychczas dla niego niedostępnych ze względu na brak wolnego miejsca na parking i format sklepu. Teraz w ciasno zabudowanych miastach mają powstać piętrowe sklepy z parkingiem na dole i powierzchnią handlową na piętrze - czytamy na Wp.pl.

Portal zauważa, że konkurencja nie śpi. Zmiany i przeobrażenia mają miejsce w również w innych sieciach. Największy konkurent niemieckiej sieci, portugalska Biedronka od pewnego czasu dostosowuje swoje sklepy do zabytkowych budynków i historycznego otoczenia.

Więcej Wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane