Dyskonty zdobywają coraz większy udział w rynku kosmetyków

Autor: Gazeta Wyborcza 16 kwietnia 2011 15:34

Przez ostatnie 5 lat padło 3 tys. drogerii - zostało niewiele ponad 6 tys. Wszystko przez supermarkety i dyskonty - informuje Gazeta Wyborcza.

Coraz słabiej na tym rynku radzą sobie również hipermarkety. Kilka lat temu ich udziały w sprzedaży chemii i kosmetyków sięgały 30 proc. Dziś spadły do prawie 20 proc. Rynek tracą na rzecz dyskontów typu Biedronka, Lidl i supermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane