Dział Inspiracje zwiększa sprzedaż w e-sklepie Komfort

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2018 15:08

E-sklep sieci Komfort, specjalizującej się w aranżacji podłóg postanowił odnowić sekcję Inspiracje, by przyciągnąć użytkowników, którzy szukają w internecie pomysłów na nową aranżację wnętrza oraz klientów, którzy znajdują się na początku ścieżki zakupowej i nie są jeszcze zdecydowani na konkretny produkt. Na stronie internetowej Komfortu zdjęcia z różnorodnymi efektownymi aranżacjami zostały powiązane z katalogiem.

Nowa sekcja “Inspiracje” została wdrożona w lipcu 2016 roku. Od tego czasu odnotowano wzrost liczby odsłon o 249% oraz wzrost średniego czasu spędzanego w sekcji o 205% w stosunku do poprzedniej sekcji (dane za lipiec - sierpień 2016)
Wizyty użytkowników, którzy odwiedzali tę sekcję miały lepszy współczynnik konwersji oraz wyższą średnią wartość zamówienia. Średnia wartość koszyka dla użytkowników, którzy odwiedzili sekcję "Inspiracje" przed zakupem, jest większa o 11% od przeciętnej wartości zamówienia. Natomiast w wypadku klientów, którzy rozpoczęli wizytę od "Inspiracji", średnia wartość zamówienia jest o 82% wyższa od przeciętnej (dane za maj - lipiec 2017).

Nowa strona “Inspiracje” eksponuje produkt w konkretnej aranżacji. Umożliwia również szybkie udostępnienie poprzez social media (dzięki czemu użytkownik może zasięgnąć opinii znajomych i zapisać ją na Pintereście).
Strona pokazuje również produkty powiązane z daną aranżacją oraz inne zbliżone w stylu pomysły. Dzięki temu ułatwia zarówno wyszukanie innej inspiracji, jak i przejście do katalogu na kolejny etap ścieżki zakupowej. Główne style do jakich nawiązują pomysły na wystrój to m.in. nowoczesny, industrialny, skandynawski, młodzieżowy, klasyczny i vintage. Można również zainspirować się pomysłami blogerek.
Na stronie kategorii produktowych znajdują się linki do odpowiednich inspiracji z danej stylistyki: dzięki temu klient, który ogląda wykładziny czy podłogi drewniane, może od razu zobaczyć jak prezentują się produkty w aranżacji i do jakich wnętrz pasują.
Nowa odsłona sekcji “Inspiracje” jest też responsywna i można ją wygodnie przeglądać na dowolnym urządzeniu.

Firma e-point w ramach współpracy z Komfortem była odpowiedzialna za: UX design, consulting w obszarze customer engagement design oraz marketingu digital i analityki, development. Ponadto e-point kompleksowo wspiera Komfort w utrzymaniu i rozwoju platformy e-commerce, opartej na frameworku SAP Hybris Commerce.

Komfort realizuje sprzedaż poprzez sieć ponad 125 sklepów (własnych oraz franczyzowych) w całym kraju oraz za pośrednictwem sklepu on-line.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ewa Wojciechowska 2018-03-09 12:35:59

    Przedstawiona w komentarzu "Stałej Czytelniczki" sugestia, jakoby redesign sekcji "Inspiracje" był porażką, nie jest prawdą, na co wskazują przywoływane przez nas wskaźniki. Performance sekcji "Inspiracje" jest przez nas ciągle monitorowany i wciąż widać jej pozytywny wpływ na decyzje zakupowe klientów.

    Wspieramy również firmę Sklepy Komfort SA w utrzymaniu i rozwoju platformy e-commerce, opartej na frameworku SAP Hybris Commerce.

    Jeżeli ma Pani szczegółowe pytania lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu mailowego: ewojciechowska@e-point.pl

  • STAŁA CZYTELNICZKA 2018-03-01 11:19:46

    Mam pytanie: czy nie jest czasem tak, że opisany SUKCES okazał się PORAŻKĄ? Nie ma się zatem czym chwalić a raczej pokornie się uczyć. Jestem Państwa stałą czytelniczką i powiem szczerze, że tym razem się zawiodłam. Piszecie o czymś co działo się może w 2016/2017 roku. Coś, co okazało się PORAŻKĄ firmy wdrożeniowej a cytuje "Ponadto e-point kompleksowo wspiera Komfort w utrzymaniu i rozwoju platformy e-commerce, opartej na frameworku SAP Hybris Commerce" jest kłamstwem.

  • KOMFORTs 2018-03-01 11:08:23

    :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane