PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Działania na Facebooku mogą być jednym z głównych źródeł odwiedzin e-sklepu

Autor: Magdalena Lempart, Agencja HarmoniquePR 9 stycznia 2015 12:09

Spójne zastosowanie odpowiednich narzędzi marketingu online może znacząco przyczynić się do wzrostu konwersji na stronie, a w konsekwencji wzrostu sprzedaży. Facebook od kilku lat króluje w strategiach online marketingu, a poprzez ciągły rozwój serwis nadal umożliwia marketerom stosunkowo niski koszt dotarcia do klienta. Z analizy efektywności tego kanału wynika, iż poprawnie prowadzone działania mogą stanowić jedno z głównych źródeł odwiedzin sklepu internetowego.

Wychodząc naprzeciw reklamodawcom Facebook za pośrednictwem platformy umożliwia, m.in. optymalizację kampanii pod kątem zwiększenia konwersji w witrynie. Atrakcyjność tej formy reklamy polega głównie na tym, że marketer przy jej tworzeniu może skorzystać z możliwości dodania nakładki wzywającej do działania, np. „Kup teraz", „Więcej informacji". Po bezpośrednim kliknięciu w przycisk użytkownik zostaje przeniesiony do odpowiedniej podstrony sklepu.

Okazuje się, iż reklamodawcy nie powinni bagatelizować także możliwości promocji wielu produktów w tym samym czasie. Taka opcja dostępna jest tylko za pośrednictwem interfejsu API Facebooka. Dlaczego warto z niej korzystać? Przede wszystkim dlatego, by pokazać użytkownikowi bogaty asortyment swojego sklepu. To klient zdecyduje, która część reklamy (który produkt) w danym momencie interesuje go najbardziej. Po najechaniu i kliknięciu w dany produkt użytkownik od razu zostaje przeniesiony do podstrony, umożliwiającej zakup produktu.
Poza technicznymi możliwościami przekazów reklamowych istotne pozostaje także to, w jaki sposób można je kierować do potencjalnych klientów, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt. Z pewnością kluczowy z perspektywy sklepów internetowych jest remarketing. W ten sposób przekaz reklamowy wyświetli się osobom, które w przeszłości odwiedziły już e-sklep, a więc wykazały zainteresowanie marką. Przypomnienie użytkownikom serwisu o możliwości skorzystania m.in. z obowiązującej promocji pozwoli zwiększyć konwersję na sprzedaż. Z doświadczeń oraz analizy efektywność kampanii remarketingowych na Facebooku wynika, że koszt uzyskania danej reakcji np. zakupu może być do 60% niższy niż w pozostałych kanałach.


  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
  • Polecamy Waszej uwadze transmisje z wybranych sesji #EKG2018. Zapraszamy na YouTube: EEC Poland - bit.ly/2wRSK2O Grupa PTWP - bit.ly/2GjlEsf #EEC2018
    @EECKatowice
  • Jako partnerzy @EECKatowice mieliśmy okazję przeprowadzić panel dyskusyjny o roli młodych w kształtowaniu Europy. Dziękujemy @pherstowski, PROM, MAY, Zwolnieni z Teorii, @ELSAPoland, @aegeewarszawa i @tomanek_robert, rektorowi @UE_Katowice! #EEC2018 #YouthLeadership #YouthVoice https://t.co/57GpHAhcCa
    @EECKatowice - (RT) @AIESECPoland
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    4,93

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane