Dzieci zaprojektują opakowania budyni Dr. Oetker

Autor: Media&Marketing 22 lutego 2011 11:39

Firma Dr.Oetker wprowadziła na rynek nową serię budyni w opakowaniach zaprojektowanych przez wychowanków SOS Wiosek Dziecięcych. Produkty zostaną wsparte akcjami promocyjnymi.

Marketer wspiera stowarzyszenie od 2009 roku. W ramach tej współpracy w ub.r. zorganizowano wśród wychowanków SOS Wiosek Dziecięcych konkurs na projekt nowej szaty graficznej budyni.

Produkty dostępne będą w dwóch popularnych smakach - śmietankowym i czekoladowym, oraz w trzech nowych, opracowanych specjalnie dla dzieci - żelkowym, biszkoptowym i gumy do żucia.

Wprowadzenie na rynek nowej serii budyni wspierane będzie zaplanowanymi na marzec akcjami promocyjnymi. W weekendy w 50 wybranych sklepach wielkopowierzchniowych zostaną zorganizowane animacje oraz degustacje nowej serii budyni. Rozdawane będą też ulotki informujące o wspólnej akcji Dr.Oetkera i stowarzyszenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane