„Dziecięce standardy” - nowa kampania marki Kubuś

Autor: pr 20 listopada 2017 09:51

„Dziecięce standardy” - nowa kampania marki Kubuś fot. materiały prasowe

Najnowsza kampania Kubusia to odpowiedź na oczekiwania najbardziej wymagających ekspertów, czyli dzieci, które nie uznają kompromisów. Najmłodsi cieszą się i bawią zawsze na 100% i od innych również oczekują zaangażowania na 100%. Dlatego Kubuś przygotował dla nich marchewkowo-owocowe soki 100% w wygodnej butelce, które mogą im towarzyszyć podczas każdej zabawy. Spot jest pierwszym z serii „Dziecięce standardy”, w których Kubuś pokaże, jak odpowiada na dziecięce oczekiwania i spełnia wymagania rodziców.

Prosty skład i wartości Kubusia 100% dodatkowo podkreślają nowe opakowania. Niedawno ofertę marki wzbogaciły dwa nowe smaki – sok 100% Banan-Marchew-Jabłko i sok 100% Malina-Marchew-Jabłko. Obecnie Kubuś oferuje pięć wariantów do wyboru – obok marchewkowych nowości są to również: sok 100% Jabłko, sok 100% Pomarańcza-Jabłko i sok 100% Multiwitamina.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane