Dziennik Zachodni, Kuchnia+ oraz magazyn Kuchnia patronami medialnymi Food Show

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2016 12:05

Wydarzenie kulinarne Food Show 2017, które odbędzie się w dniach 16-18 marca 2017 roku w MCK w Katowicach pozyskało kolejnych patronów medialnych. W gronie tym znalazły się takie media, jak: Dziennik Zachodni, Kuchnia+ oraz magazyn Kuchnia wydawany przez Agorę.

Dziennik Zachodni to największy regionalny dziennik w Polsce, ukazujący się w województwie śląskim i opolskim w ponad 50 tys. egzemplarzy, wydawany przez spółkę Polskapresse Oddział Prasa Śląska.

Kuchnia+ to pierwszy polski kanał kulinarny. Stacja dostarcza inspiracji pasjonatom kulinariów, zarówno rozpoczynającym swoją przygodę z gotowaniem, jak i wytrawnym adeptom tej sztuki.

Magazyn Kuchnia to lifestylowy miesięcznik o sztuce gotowania i jedzenia - obecny na rynku już od ponad 20 lat. Kuchnia promuje dobrą polską żywność i gotowanie zgodne z sezonem.
Magazyn posiada swój internetowy odpowiednik pod adresem www.magazyn-kuchnia.pl

Food Show 2017 odbędzie się w 16-18 marca 2017 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. To pierwsza edycja nowatorskiej formuły święta biznesu spożywczego, branży HoReCa oraz całego sektora kulinariów. Zapowiadamy trzy dni wystaw, prezentacji produktów żywnościowych, degustacji, pokazów gotowania, warsztatów kulinarnych, debat i dyskusji branży spożywczej i gastronomicznej, osobistych spotkań mistrzów kuchni, biznesu spożywczego i branży HoReCa oraz miłośników gotowania i dobrego jedzenia.

Producenci i przetwórcy żywności i napojów, dystrybutorzy i handlowcy, restauratorzy, szefowie kuchni, kucharze, menedżerowie restauracji, dostawcy produktów dla branży HoReCa oraz konsumenci spotkają się w dniach 16-18 marca 2017 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach w czasie Food Show - unikalnego wydarzenia biznesowego i kulinarnego skierowanego do branży spożywczej i gastronomicznej oraz tysięcy pasjonatów gotowania i dobrego jedzenia.

Firmy spożywcze zaprezentują swoje nowości produktowe dla branży handlowej i HoReCa w formule „live show” z udziałem swoich ambasadorów-celebrytów, szefów kuchni wykorzystujących ich produkty w codziennej pracy.

Sieci handlowe wypromują się przed szerokim gronem klientów jako profesjonaliści odpowiadający na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy chcą robić zakupy świadomie i jeść zdrowo.

Hurtownicy nie tylko przedstawią swoją ofertę profesjonalnym odbiorcom sektora detalicznego i HoReCa, ale także zapoznają się z najnowszą ofertą wystawiających się producentów, która pokazuje, że jakie trendy najmocniej oddziałują obecnie na rynek handlowy i konsumencki.

Dostawcy dla branży HoReCa spotkają swoich klientów i przedstawią im korzyści płynące z wyboru ich oferty, dzięki aranżacji przestrzeni wystawienniczej, która pozwoli na posmakowanie produktów, przetestowanie urządzeń i doświadczenie usług na miejscu.

Sieci gastronomiczne pozyskają nowych franczyzobiorców spośród licznego grona uczestników: właścicieli lokali gastronomicznych i przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć działalność restauracyjną. Będą też miały możliwość przybliżenia swojej filozofii i menu konsumentom, uczestnikom Food Show.

Organizatorem wydarzenia jest Grupa PTWP - wydawca serwisów www.portalspozywczy.pl, www.dlahandlu.pl oraz magazynu "Rynek Spożywczy".

Więcej na Foodshow.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane