Dziki Sad - nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec

Autor: pr 30 maja 2016 11:25

Dziki Sad - nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec Fot. mat.pras.

Dziki Sad to nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec, intrygujące połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżnia go orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości.

Dziki Sad właśnie wchodzi do sprzedaży w sklepach w całej Polsce. 

W sklepach w całej Polsce będzie można kupić Dziki Sad w bezzwrotnej butelce o pojemności 400 ml. Nietypowa butelka, z łamiącą perspektywę szyjką i zagadkową etykietą wyróżnia produkt na półce. Projekt opakowania powstał w agencji JUST.

Wprowadzenie nowej marki wspierać będzie intensywna komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

Dziki Sad to połączenie piwa (60%) i napoju o smaku cydrowym (40%). Piwo ma wyjątkowo orzeźwiający, mocno jabłkowy smak oraz idealny balans słodyczy i kwaskowości.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kris 2016-05-31 11:41:47

    Syrop glukozowo-fruktozowy i sok zagęszczony 2,5% i najtańsze piwo i regulatory kwasowości. To jest dziki sad ?

  • hurtowniacydrow 2016-05-30 22:21:15

    a czy juz nie ma dzikiego cydru? teraz bedzie dziki sad cydropodobny?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane