Dziki Sad Śliwka - nowość od Grupy Żywiec

Autor: pr 9 marca 2017 10:45

Dziki Sad Śliwka - nowość od Grupy Żywiec fot. materiały prasowe

Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew. W jego nowej odsłonie piwo miksuje się z tak lubianym w Polsce smakiem śliwki.

Tegoroczna nowość Grupy Żywiec to unikalna na polskim rynku propozycja, łącząca piwo (60%) oraz napój o tradycyjnym smaku śliwki (40%). Dziki Sad zadebiutował w ubiegłym roku w kategorii miksów piwnych powyżej 4% alkoholu i jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnące zainteresowanie nowościami. 

Dziki Sad Śliwka jest dostępny w sklepach w całej Polsce w bezzwrotnej, unikatowej rzeźbionej butelce o pojemności 400 ml.

Wprowadzenie nowego smaku marki wspierać będzie komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Powróci historia oryginalnej rodziny sadowników z Dzikiego Sadu oraz jeży - ich niezastąpionych pomocników. To właśnie jeże w ubiegłym roku podbiły Internet, czyniąc stronę marki na Facebooku najbardziej angażującym profilem 2016 r.

Kampanię TV Dzikiego Sadu Śliwka przygotowała agencja 2012, za działania w Internecie i social mediach odpowiada agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja Just.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane