E-commerce: Dostawa tego samego dnia staje się obowiązkowym elementem oferty

Autor: pr 19 października 2015 11:45

Argos dopracowuje swoje usługi przed Black Friday. E-sklep jako pierwszy uruchomi opcję dostawy tego samego dnia obejmującą obszar całej Wielkiej Brytanii. Serwis za 3,95 funta oferuje dostawę produktów w ciągu czterech godzin od złożenia zamówienia.

Dzięki wprowadzeniu tego rozwiązania stworzonych zostanie 3 300 nowych miejsc pracy, w tym 1 000 osób będzie zatrudnionych tylko w okresie przedświątecznym. Opcja dostawy w ciągu jednego dnia została przetestowana w południowej części Wielkiej Brytanii. Argos pracuje także nad poprawą pracy centrów realizacji zamówień. Podjęcie takiego kroku jest wynikiem wyciągnięcia wniosków z zeszłorocznych problemów innych detalistów w okresie przedświątecznych świątecznych zakupów. Ostatnio lokalne testy usługi dostawy tego samego wprowadziła także niemiecka sieć odzieżowa Zalando oraz platforma sprzedaży rękodzieła Etsy.

- Usługa dostawy tego samego dnia powoli staje się obowiązkowym elementem oferty wszystkich graczy logistycznych obecnych na rynku e-commerce. Taka opcja powinna być gwarantowana przez każdy e-sklep – nawet jeśli cena dostawy będzie wyższa. Dla operatorów logistycznych to segment, który będzie się rozszerzał systematycznie, bo dzięki wyższym marżom pozwala na zwiększenia efektywności i zyskowności. Szukanie nowych, wyżej marżowych obszarów jest ważnym czynnikiem dla tak bardzo konkurencyjnego cenowo sektora. Usługa dostawy tego samego dnia będzie więc naturalnym kierunkiem rozwoju dostaw w branży e-commerce - podsumowuje Sebastian Anioł, prezes InPost SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • maszper 2015-10-20 12:34:02

    jak dla mnie najblizsze 2 lata to będzie czas maszyn jak lodowkomaty - uderzy to w budzety wszystkich wielkich sieciowek ale jaka wygoda…

  • sergKa 2015-10-20 12:30:41

    wystarczy porownac sobie oferty najwiekszych firm kurierskich coraz wiecej firm mysli żeby przejsc na inna forme zamowien

  • nubile 2015-10-20 11:25:00

    widac poczta polska nie zamierza jak kolwiek dorównac temu standardowi...okres dostarzania przesyłek to tylko kurier albo paczkomat

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.