E.Leclerc przeznaczy 1 mld euro na inwestycje w logistykę i modernizację hipermarketów

www.portalspozywczy.pl 29 września 2015 14:58

Michel-Edouard Leclerc, właściciel sieci handlowej E.Leclerc, zapowiedział przeznaczenie w ciągu trzech lat 1 mld euro na inwestycje w transformację cyfrową. 500 mln euro zostanie przeznaczone na rozwój logistyki, kolejne 500 mln na modernizację parku hipermarketów.

Środki zostaną zainwestowane m.in. w wyspecjalizowanie witryn internetowych, rozbudowę centów logistycznych, a także sprzedaż wielokanałową.Właściciel sieci przyznał, że rozwój wielokanałowy ma ogromny wpływ na cała organizację. Jeszcze w styczniu sieć składała się z 440 punktów Leclerc Drive. W ciągu roku ich liczba ma się zwiększyć do 600.

Sieć chce pozostać konkurencyjna i z tego powodu decyduje się na zmiany w logistyce. Chodzi przede wszystkim o rozbudowę i modernizację 16 centrów magazynowych grupy, które mają być w lepszy sposób dostosowane do obsługi zamówień e-commerce.

Dlatego też planowana jest modernizacja stoisk z warzywami i owocami, rozwój projektu związanego z winiarnią L.eclerca, a także szkolenia pracowników, którzy zgodnie z zamierzeniami prezesa mają się stać ekspertami gotowymi dostarczyć klientom niezbędnych porad.

Więcej portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.