E.Leclerc: Skuteczną strategią marketingową są promocje sprofilowane

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2012 17:53

Jak informują przedstawiciele E.Leclerc, francuska sieć w ciągu ostatnich lat obecności na polskim rynku rozwinęła skuteczną metodę marketingową w promocji swoich produktów o obniżonych cenach. W każdym miesiącu klienci otrzymują dostęp do kilku gazetek z obowiązującymi przecenami.

Zdaniem przedstawicieli E.Leclerc, proponowane przez sieć promocje są sprofilowane produktowo pod aktualne okoliczności, np. długi weekend majowy, czy Święta Wielkanocne i całą ich oprawę. Ponadto ukazują się katalogi dotyczące konkretnych linii produktów np. odzieży czy kosmetyków, w których klienci mogą znaleźć asortyment na nadchodący sezon.

- Zawsze wsłuchujemy się w głos naszych klientów i dostosowujemy naszą ofertę do ich potrzeb. Dlatego właśnie nasze kampanie zmieniają się tak często (...) - mówi Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska.
Dzięki stosowaniu tak sprofilowanej kampanii reklamowej klienci są zawsze poinformowani o najnowszych promocjach cenowych w sklepach sieci E.Leclerc i chętniej odwiedzają markety ze świadomością, że znajdą w nich produkty, którymi są zainteresowani.

E.Leclerc to europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. Francuska sieć super- i hipermarketów działa w Polsce od 1995 roku. W roku 2011 sieć E.Leclerc osiągnęła w naszym kraju obroty w wysokości 2648 milionów złotych, czyli o 5,2 proc. więcej w stosunku do poprzedniego roku. Obecnie zatrudnia 6200 pracowników w 40 sklepach znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw.

Sprawdź ceny w sklepach sieci E.Leclerc 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • blog 2012-05-14 12:47:42

    Pisałem o tym na blogu. Gazetki są wydawane tylko w jednym celu. Chodzi o wyciąganie budżetów promocyjnych od dostawców. Choć jak wspominam: wszystko ma swoje granice, a produktów nie przybywa. Katalogi stają się nudne i nieatrakcyjne dla klienta, swoją ilością go przytłaczając.

  • Ardeum.pl - Doradztwo Marketingowe 2012-05-14 12:08:21

    Pytanie jakie inne działania marketingowe E.Leclerc zamierza podjąć/podejmuje obecnie. Przygotowanie gazetek promocyjnych, gdy robią to praktycznie wszystkie inne sieci na rynku, to jednak trochę za mało, aby walczyć o klienta we współczesnym świecie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane