E.Leclerc z nowym formatem gazetek reklamowych

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2018 14:05

E.Leclerc z nowym formatem gazetek reklamowych Fot. materiały prasowe E.Lecelrc

Z początkiem 2018 roku grupa sklepów E.Leclerc wprowadza nową identyfikację graficzną do swoich katalogów oraz do innych kanałów komunikacji wizualnej. Oprócz zmiany formy gazetek na bardziej nowoczesną, pojawią się w nich dodatkowe treści poradnikowe. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „bez liku”.

W nowej identyfikacji wizualnej marki E.Leclerc dominować będzie biel połączona z minimalistycznymi elementami graficznymi w kolorze czarnym. Nowe formy przybiorą zarówno materiały OOH, reklama indoorowa, jak i katalogi. Główną rolę w gazetkach odegra ekspozycja produktów, których rozłożenie na stronach będzie miało swobodny charakter. Połączenie luźnego sposobu prezentacji zdjęć z rysunkami w stylu retro ma stanowić dynamiczną i atrakcyjną dla konsumentów formę.

Oprócz zmian w szacie graficznej, w nowych materiałach reklamowych E.Leclerc znajdą się także dodatkowe treści poradnikowe. Specjalnie w tym celu stworzono E.ksperta, który będzie prezentował czytelnikom krótkie wskazówki dotyczące kulinariów, sztuki wystroju wnętrz czy porad zdrowotnych.

– Zanim wprowadziliśmy zmiany do naszych katalogów, zapytaliśmy o opinię konsumentów.
Z badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez instytut ARC Rynek i Opinia wynika, że osoby, które szukają informacji o produktach w gazetkach, doceniły naszą propozycję jako atrakcyjną i nowoczesną. Wierzymy, że nowa forma i dodatkowe treści spodobają się naszym stałym i potencjalnym klientom – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor handlowy E.Leclerc.

Motywem przewodnim nowej platformy komunikacji E.Leclerc będzie hasło „bez liku”. Oznacza ono nieograniczone możliwości i nawiązuje do konsekwentnej strategii marki, którą jest proponowanie klientom szerokiego asortymentu w sklepach w całej Polsce.

Gazetki w nowej odsłonie można znaleźć E.Leclerc już od stycznia tego roku. Obecnie
w sklepach dostępny jest katalog z najnowszą ofertą z okazji Dni Babci i Dziadka, obowiązującą od 16 do 21 stycznia 2018 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.