PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

E-sklepy spożywcze w okresie Wielkanocy notują nawet 50-proc. wzrost sprzedaży

Autor: Sociomantic Labs 21 marca 2016 10:58

Polacy na Wielkanoc wydają mniej niż na Boże Narodzenie, ale średnio trzy razy więcej niż w zwykły, nieświąteczny weekend – pokazuje badanie Barometr Providenta. Ubiegłoroczne wydatki w tym czasie sięgały ok. 363 zł, w większych rodzinach ok. 400 zł. We wspomnianym okresie obserwuje się wzrost sprzedaży online, zwłaszcza w sektorze spożywczym. W zależności od sklepu internetowego wynosi on od kilkunastu do nawet 50 proc. wzrostu sprzedaży. Eksperci z Sociomantic Labs radzą jak sprzedawcy internetowi mogą wykorzystać handlowy potencjał świąt.

Świąteczny layout i bannery z „niespodzianką”
Konsument oglądający dostosowane do okazji reklamy online lub odwiedzający stronę sklepu internetowego powinien poczuć świąteczny nastrój – atrakcyjny, przyciągający wzrok layout to pierwszy krok, aby zwrócić jego uwagę. Internauci często odbierają e-sklep ze spójną, świąteczną szatą graficzną jako świetnie przygotowany i wychodzący naprzeciw oczekiwaniom klientów. Tymczasem tylko 8,4 proc. sklepów online deklaruje, że zmienia layout strony raz w roku. Zmian częściej niż raz do­ko­nu­je za­le­d­wie 1,87 proc. ba­da­nych. 

Magia słowa promocja
Promocje i wyprzedaże, wykorzystywane przy okazji świąt lub innych ważnych dni w roku, pozwalają w zależności od branży i reklamowanego produktu osiągnąć nawet 10-krotnie wyższy wskaźnik konwersji – podają eksperci z Sociomantic Labs. W okresie przed Wielkanocą warto objąć promocją nie tylko wybrane produkty spożywcze, dekoracje świąteczne czy prezenty, ale również ubrania, elektronikę czy sprzęt sportowy. Po tygodniu zakupów spożywczych i przygotowań świątecznych, przychodzi czas na chwilę odpoczynku, a ta bardzo często ma miejsce z komputerem czy komórką. To doskonały moment, by przypomnieć zmęczonym świątecznym zamieszaniem konsumentom, że wreszcie mogą pomyśleć o sobie i skorzystać z aktualnej promocji w ulubionym sklepie. Tworząc bannery, warto pomyśleć o wkomponowaniu w nie świątecznych kodów promocyjnych. Takie reklamy można wyświetlać wybranej grupie użytkowników sklepu np. tylko nowym odwiedzającym, co ma za zadanie skłonić ich do dokonania pierwszych zakupów w danym sklepie online.  Dobrym pomysłem są również kampanie marketingowe z przymrużeniem oka np. bannery reklamowe sklepów z wyposażeniem domu, gdzie na banerach z okazji zbliżającego się Lanego Poniedziałku będą promowane produkty z sekcji ogród w tym wiadra, konewki czy kalosze. Aby szczególnie zmotywować klienta warto przy tym dodać, że oferta jest limitowana i ograniczona czasowo


  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Modernizujmy armię rozsądnie. Wnioski po Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach ⬇️ @polskathetimes @EECKatowice polskatimes.pl/strefa-biznesu…
    @EECKatowice - (RT) @PZLSwidnik
  • W wiceministrem zdrowia Zbigniewem J. Królem @MinZdrowia na @EECKatowice rozmawialiśmy m.in. o zdrowiu publicznym. Po I wojnie światowej Polska była wschodnioeuropejskim liderem w tej dziedzinie #zdrowiepubliczne #EKG2018 #EEC2018 bit.ly/2kezwvf https://t.co/TL0Aq2HW8R
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 622757

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane