EB sponsorem teledysku

Autor: pr 7 września 2017 11:56

EB sponsorem teledysku fot. materiały prasowe

5 września warszawski raper Ten Typ Mes zrealizował pierwszy w Polsce klip LIVE 360° do swojego nowego utworu „Tymczasem (Poczuć się dobrze)”. Wszystko odbyło się na żywo, w jednym ujęciu bez dubli, z transmisją w Internecie. Bezpośrednio po nagraniu odbył się niesamowity koncert artysty, również transmitowany live. Pięciominutowy teledysk można już zobaczyć w serwisie YouTube. To pierwszy taki projekt w Polsce. Jego sponsorem jest marka EB.

Szczęśliwcy, którzy wygrali wejściówki od EB oglądali koncert na miejscu, ale całość, łącznie z przełomowym klipem, transmitowana była w 360° na fanpage’u piwa EB. Streaming w ciągu godziny trafił do niemal półtora miliona odbiorców, zbierając prawie 260 tysięcy obejrzeń. Teraz teledysk na kanale YouTube Alkopoligamii https://youtu.be/9P13TKlDNJo, mogą oglądać także ci, którzy przeoczyli transmisję na żywo.

Wideo kręcone było tuż przed koncertem, transmitowane na żywo na Facebooku i w całości filmowane z 360-stopniowym polem widzenia. Klip kręcony był jako mastershot – jedno długie ujęcie, towarzyszące Mesowi od startu do wyjścia na scenę. Wszystko oczywiście transmitowane wprost do serwisów społecznościowych, nie było tu więc miejsca na duble, montaż czy pomyłki. Sam koncert również filmowany był kamerą 360°, zawieszoną nad głowami słuchaczy i swobodnie krążącą między sceną a widownią. Obraz z kamer trafiał bezpośrednio do sieci, a oglądający tą drogą mogli poczuć się, jakby byli na miejscu – zwłaszcza, jeśli posłużyli się goglami VR.

To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce. Były już teledyski 360° i tak zarejestrowane występy na żywo, ale nikt nie próbował nakręcić w ten sposób niekoncertowego klipu: za jednym podejściem, transmitując to jednocześnie w sieci. Reżyserem klipu jest Daniel Jaroszek.
- Ten projekt to świetna ilustracja tego, jak myślimy o marce EB. Chcemy dać naszym odbiorcom autentyczne doświadczenia i Mes świetnie wyczuł klimat – mówi Igor Zajda, brand manager tej marki. - Zdecydowaliśmy się sponsorować realizację teledysku artysty oraz koncert, bo to wydarzenie niepowtarzalne, jedyne, tu i teraz. A to idealnie wpisuje się w klimat marki i to, o czym mówi marka w kampanii TYMCZASEM EB.

Kampania EB zbudowana jest wokół idei „tymczasem” – złotego wieku wczesnej dorosłości, kiedy zamiast długofalowych planów ważniejsze jest eksperymentowanie i zbieranie doświadczeń, życie tu i teraz. – Napisałem o moich doświadczeniach związanych z tym nie do końca stabilnym czasem w życiu. Każdy wers niesie ze sobą moje wspomnienie lub aktualny pogląd, nie siliłem się na "wejście w skórę" kogoś innego.
Kreacja kampanii to dzieło agencji VML Poland. Produkcją klipu Tego Typa Mesa zajęła się MAKATA, a za produkcję koncertu i całego eventu odpowiadała agencja LIVE. Planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, działania PR - ROOTS PR.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane