EB sponsorem teledysku

Autor: pr 7 września 2017 11:56

EB sponsorem teledysku fot. materiały prasowe

5 września warszawski raper Ten Typ Mes zrealizował pierwszy w Polsce klip LIVE 360° do swojego nowego utworu „Tymczasem (Poczuć się dobrze)”. Wszystko odbyło się na żywo, w jednym ujęciu bez dubli, z transmisją w Internecie. Bezpośrednio po nagraniu odbył się niesamowity koncert artysty, również transmitowany live. Pięciominutowy teledysk można już zobaczyć w serwisie YouTube. To pierwszy taki projekt w Polsce. Jego sponsorem jest marka EB.

Szczęśliwcy, którzy wygrali wejściówki od EB oglądali koncert na miejscu, ale całość, łącznie z przełomowym klipem, transmitowana była w 360° na fanpage’u piwa EB. Streaming w ciągu godziny trafił do niemal półtora miliona odbiorców, zbierając prawie 260 tysięcy obejrzeń. Teraz teledysk na kanale YouTube Alkopoligamii https://youtu.be/9P13TKlDNJo, mogą oglądać także ci, którzy przeoczyli transmisję na żywo.

Wideo kręcone było tuż przed koncertem, transmitowane na żywo na Facebooku i w całości filmowane z 360-stopniowym polem widzenia. Klip kręcony był jako mastershot – jedno długie ujęcie, towarzyszące Mesowi od startu do wyjścia na scenę. Wszystko oczywiście transmitowane wprost do serwisów społecznościowych, nie było tu więc miejsca na duble, montaż czy pomyłki. Sam koncert również filmowany był kamerą 360°, zawieszoną nad głowami słuchaczy i swobodnie krążącą między sceną a widownią. Obraz z kamer trafiał bezpośrednio do sieci, a oglądający tą drogą mogli poczuć się, jakby byli na miejscu – zwłaszcza, jeśli posłużyli się goglami VR.

To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce. Były już teledyski 360° i tak zarejestrowane występy na żywo, ale nikt nie próbował nakręcić w ten sposób niekoncertowego klipu: za jednym podejściem, transmitując to jednocześnie w sieci. Reżyserem klipu jest Daniel Jaroszek.
- Ten projekt to świetna ilustracja tego, jak myślimy o marce EB. Chcemy dać naszym odbiorcom autentyczne doświadczenia i Mes świetnie wyczuł klimat – mówi Igor Zajda, brand manager tej marki. - Zdecydowaliśmy się sponsorować realizację teledysku artysty oraz koncert, bo to wydarzenie niepowtarzalne, jedyne, tu i teraz. A to idealnie wpisuje się w klimat marki i to, o czym mówi marka w kampanii TYMCZASEM EB.

Kampania EB zbudowana jest wokół idei „tymczasem” – złotego wieku wczesnej dorosłości, kiedy zamiast długofalowych planów ważniejsze jest eksperymentowanie i zbieranie doświadczeń, życie tu i teraz. – Napisałem o moich doświadczeniach związanych z tym nie do końca stabilnym czasem w życiu. Każdy wers niesie ze sobą moje wspomnienie lub aktualny pogląd, nie siliłem się na "wejście w skórę" kogoś innego.
Kreacja kampanii to dzieło agencji VML Poland. Produkcją klipu Tego Typa Mesa zajęła się MAKATA, a za produkcję koncertu i całego eventu odpowiadała agencja LIVE. Planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, działania PR - ROOTS PR.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.