eBay stawia na personalizację zakupów

Autor: dlahandlu.pl 6 czerwca 2017 12:50

eBay wprowadza ulepszone, bardziej spersonalizowane zakupy w swoim serwisie dzięki nowej stronie głównej, która reaguje na zainteresowania klientów. Wykorzystując technikę sztucznej inteligencji (AI) i uczenie maszynowe, serwis eBay dostosowuje zalecenia we wszystkich kategoriach i prezentuje produkty dostosowane do konkretnego konsumenta.

Te działania to wynik wniosków nowego badania przeprowadzonego przez eBay. Detalista dowiedział się, że dziewięciu na dziesięciu Amerykanów (93 proc.) chce by rzeczy, które kupują odzwierciedlały ich "prawdziwe ja".

Aby zindywidualizować proces zakupowy, eBay rozpoczął nową strategię reklamową pod hasłem "Napełnij swój koszyk kolorem". Reklamowy spot pokazuje ludzi, którzy realizują się poprzez swoje życiowe pasje. W ich zainteresowania wpisuje się oferta eBaya, gdzie moga znaleźć dokładnie to, czego potrzebują.

Zobacz spot eBaya:

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • bay 2017-07-08 02:39:35

    Dlaczego usuwacie Państwo komentarze do tekstów???

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,98

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane