eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną po polsku

Autor: dlahandlu.pl 16 sierpnia 2017 10:52

eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną po polsku fot. materiały prasowe

eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, tj. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Kanadzie, Australii, Francji, Włoszech i Hiszpanii, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej.

Nowa strona główna eBay.pl jest wyposażona w funkcjonalności oparte o technikę sztucznej inteligencji i uczenie maszynowe. Dzięki temu oferty są dostosowywane do preferencji konkretnych użytkowników, którzy widzą stronę główną eBay dopasowaną do własnych, indywidualnych nawyków i zachowań zakupowych. 

Jedną z cech charakterystycznych eBay jest liczba oferowanych produktów – obecnie platforma oferuje ich już ponad miliard. Nowe rozwiązania, które wprowadza eBay, są w szczególności skierowane do konsumentów, którzy nie dokonali jeszcze wyboru bądź dopiero poszukują inspiracji.
– Naszym celem jest maksymalne ułatwienie zakupów, zarówno konsumentom, którzy chcą nabyć konkretny produkt, jak również tym, którzy dopiero poszukują inspiracji. Dzięki połączeniu sztucznej inteligencji z szeroką ofertą produktów możemy zaoferować użytkownikom przedmioty odpowiadające ich konkretnym potrzebom i zainteresowaniom – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.

Nowością z perspektywy użytkowników jest również sposób prezentacji rekomendowanych produktów, które są uporządkowane według typów i ogólnych kategorii, a nie – jak było do tej pory – według konkretnych aukcji. Nowa strona główna to także intuicyjne moduły prezentujące m.in. najbardziej popularne produkty, trendy w poszczególnych branżach czy najciekawsze wydarzenia i promocje.

W ramach rozwijania funkcji personalizacji przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji eBay udostępnił użytkownikom specjalną usługę „Shopbot”. To spersonalizowany asystent zakupów rekomendujący produkty w ramach aplikacji Messenger, który wkrótce może stać się niezbędnikiem każdego zakupowicza. W tej chwili aplikacja dostępna jest wyłącznie w wersji angielskiej.
eBay inwestuje w rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i maszynowego uczenia już od pięciu lat, chcąc w ten sposób sukcesywnie dostosowywać platformę do zmieniającej się rzeczywistości rynku e-commerce. W ubiegłym miesiącu eBay dołączył do organizacji non-profit „Partnerstwo sztucznej inteligencji na rzecz społeczeństw” (Partnership on AI to Benefit People and Society), której celem jest stworzenie zróżnicowanych, globalnych perspektyw dla sztucznej inteligencji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.