PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Eksperci: Co dalej z globalizacją w handlu?

Autor: Dr Maciej Kraus/Maciej Kroenke, FernPartners 20 marca 2015 13:45

Eksperci: Co dalej z globalizacją w handlu?

W sklepach spożywczych globalizacja znalazła godnego siebie przeciwnika. Wiele znanych marek w tej branży musiało wycofać się po nieudanych inwestycjach za granicą. Francuski Carrefour zamknął swoje sklepy na 19 zagranicznych rynkach w ciągu ostatnich 20 lat. Podobnie brytyjskie Tesco - firma straciła miliardy chcąc podbić Amerykę, co skończyło się wycofaniem z rynku w 2013 roku. Amerykański Walmart natomiast bezskutecznie próbował swoich sił na rynkach niemieckim i południowokoreańskim.

W przeszłości zdarzały się oczywiście sukcesy takie jak międzynarodowa ekspansja znanych niemieckich marek Aldi oraz Lidl. Zostały założone odpowiednio w latach 1946 i 1973. Obecnie są to dwie największe sieci dyskontów. Warto przy tym nadmienić, że oferują one głownie produkty marek własnych, bardzo rzadko natomiast sprzedając produkty premium. 


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,14

  • Min

    4,66

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7631

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 706264

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane