PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Eksperci: Co dalej z globalizacją w handlu?

Autor: Dr Maciej Kraus/Maciej Kroenke, FernPartners 20 marca 2015 13:45

Eksperci: Co dalej z globalizacją w handlu?

W sklepach spożywczych globalizacja znalazła godnego siebie przeciwnika. Wiele znanych marek w tej branży musiało wycofać się po nieudanych inwestycjach za granicą. Francuski Carrefour zamknął swoje sklepy na 19 zagranicznych rynkach w ciągu ostatnich 20 lat. Podobnie brytyjskie Tesco - firma straciła miliardy chcąc podbić Amerykę, co skończyło się wycofaniem z rynku w 2013 roku. Amerykański Walmart natomiast bezskutecznie próbował swoich sił na rynkach niemieckim i południowokoreańskim.

W przeszłości zdarzały się oczywiście sukcesy takie jak międzynarodowa ekspansja znanych niemieckich marek Aldi oraz Lidl. Zostały założone odpowiednio w latach 1946 i 1973. Obecnie są to dwie największe sieci dyskontów. Warto przy tym nadmienić, że oferują one głownie produkty marek własnych, bardzo rzadko natomiast sprzedając produkty premium. 


  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.