Eksperci o kampanii Lidla z Dorotą Wellman: To był rozwodniony koncept

Autor: Wirtualnemedia.pl 18 lutego 2017 11:34

Eksperci o kampanii Lidla z Dorotą Wellman: To był rozwodniony koncept Fot. mat. pras.

- Problemem kampanii Lidla z Dorotą Wellman nie były osoby prowadzących, tylko trudny do określenia, rozwodniony koncept. "Karol, Dorota i Goście" było tak naprawdę trochę o celebrytach, trochę o gotowaniu, a przez to o niczym - stwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Stasiak, managing partner agencji Bazgroł.

W lutym Dorota Wellman zakończyła udział w reklamach sieci Lidl. W kampanii pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” jej miejsce u boku Karola Okrasy zajęła blogerka kulinarna Daria Ładocha.

Lidl nie zajął oficjalnego stanowiska w sprawie zakończenia współpracy z Dorotą Wellman. Eksperci z branży marketingowej, których o opinię poprosił serwis wirtualnemedia.pl, negatywnie oceniają kampanię z udziałem popularnej prezenterki.

- W moim odczuciu komunikacja z Okrasą i Wellman była koncepcyjnie znacznie słabsza i bardziej skomplikowana w odbiorze przez przeciętnego konsumenta niż wcześniejsza wojna kucharzy. Niestety nawet najsympatyczniejsi bohaterowie nie mogą być silnym driverem komunikacji, jeżeli sam pomysł nie jest mocny, klarowny i atrakcyjny dla konsumentów. A z takimi głosami w przypadku Lidla spotykałam się bardzo często - mówi ekspert ds. strategii marketingowych Ewa Sieńkowska.

Jak uzupełnia Sieńkowska, zaangażowanie blogerki Darii Ładochy pokazuje, że Lidl kieruje obecnie komunikację do młodszego, zamożniejszego i bardziej świadomego odbiorcy.

Czytaj więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • hugo 2017-02-24 15:57:18

    Kochamy Niemców tak jak oni hehhehehehehhe Polacy my już nic nie mamy swojego hehe

  • Zeghar 2017-02-18 20:45:30

    Normalnie ręce opadają... Zacznijmy od tego, że Wellman nie jest sympatyczna dla sporej grupy ludzi (po numerze z czarnym protestem wprost można powiedzieć, że jest fałszywa). Nie pasuje też do wizerunku osoby zdrowo się odżywiającej (abstrahując od tego jaka jest prawdziwa przyczyna jej wysokiego BMI). Dołóżmy do tego jej silne zaangażowanie w politykę i nie dziwota, że Lidl postanowił się jej pozbyć.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane