Eksperci o planach Iceland Foods: Mrożonki w Polsce to ciężki biznes

Autor: Puls Biznesu 28 lutego 2012 09:14

Polscy przedsiębiorcy z branży mrożonkowej sceptycznie oceniają plany wejścia do Polski brytyjskiej sieci sklepów z mrożonkami Iceland Foods. Zdaniem byłego właściciela Jago, będzie jej ciężko - pisze "Puls Biznesu".

Jak ocenia Maciej Niebrzydowski, problemem polskiego rynku jest to, że nasi rodacy - w odróżenieniu od Brytyjczyków - nie kochają mrożonek, a wolą produkty świeże. Jego zdaniem szyld sklepu wyspecjalizowanego w mrożonkach może wręcz odstraszyć klientów.

- Mrożonki to w Polsce biznes ciężki i niedochodowy - konkulduje Niebrzydowski na łamach "PB".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane