Eksperci o reklamowej potyczce Lidla i Edeki: Kampania powinna mieć strategię

Autor: wirtualnemedia.pl 5 czerwca 2017 10:23

Takie reklamy, choć lubiane przez konsumentów, dobrze zrobione, dowcipne i będące swego rodzaju igrzyskami pomiędzy dużymi firmami, strategicznie nie mają jednak wielkiego sensu, jeśli nie stanowią elementu dobrze przemyślanej całości i są tylko jednorazowym wyskokiem - komentują dla Wirtualnemedia.pl polscy eksperci od marketingu i reklamy.

Dla Łukasza Chomyna, digital creative directora z agencji Grandes Kochonos Digital, taki styl komunikacji nie jest zaskoczeniem. - Akcje Lidla czy Edeki mają mocno taktyczny charakter, podobny do długoletniej i miejscami zupełnie zabawnej wojny podjazdowej między Burger Kingiem a McDonald’s. W przypadku Lidla i Edeki jest to jednak zbyt incydentalne działanie, by mówić tu o strategii. W przypadku wspomnianych sieci fastfoodowych wzajemne uszczypliwości można już tym słowem nazwać – zwraca uwagę Chomyn w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Przeczytaj: Lidl i Edeka walczą na reklamy

Z kolei Dariusz Kubuj z firmy Kubuj Strategia twierdzi, że takie reklamy – choć lubiane przez konsumentów, dobrze zrobione, dowcipne i będące swego rodzaju igrzyskami pomiędzy dużymi firmami i wzbudzające ogromne zainteresowanie w sieci – strategicznie nie mają jednak wielkiego sensu, jeśli nie stanowią elementu dobrze przemyślanej całości i są tylko jednorazowym wyskokiem.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,83

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane