PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Eksperci: Specjalistyczne e-sklepy mogą urosnąć dzięki blogom

Autor: decommerce.pl 23 lutego 2012 12:16

O sposobach wybicia się na widoczną pozycję w Google i zwiększeniu zysków opowiadają eksperci z branży e-commerce.


Pozyskiwanie linków z serwisów zewnętrznych to ważny aspekt pozycjonowania. Istnieje kilka zasad, których należy się trzymać podczas ich zdobywania. ¬- Na pozycję sklepu w Google ma wpływ duża ilość linków, ale muszą one spełniać pewne kryteria. Przede wszystkim muszą pochodzić z dobrych jakościowo serwisów, spójnych tematycznie z asortymentem sklepu. Przykładowo, jeśli sprzedajemy zabawki dla dzieci, to wzajemne powiązanie z serwisem dla mam będzie dla nas bardzo dobrym rozwiązaniem. Skorzysta na tym również właściciel takiego portalu. Choć „produkt" oferowany przez te witryny różni się, to spójna kategoria i tematyka jest tu czynnikiem wpływającym pozytywnie na siłę powiązania - wyjaśnia Sławomir Worobiec z Top Solutions. Jeden ze sposobów podniesienia rangi sklepu proponuje Sebastian Miśniakiewicz z firmy SEO Profi. - Firmy dysponujące większą ilością środków powinny rozważyć budowę portalu tematycznego, przy pomocy którego mogłyby kreować się na eksperta i lidera w swojej branży, a także budować społeczność skupioną wokół sklepu. Każdy zaś może zacząć od założenia firmowego bloga oraz forum, których celem byłoby skupienie wokół serwisu obecnych i potencjalnych klientów.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,25

  • Min

    0,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7631

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 706264

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane