Ekspert: Charyzma Ewy Chodakowskiej pomoże Purella Food

www.portalspozywczy.pl 30 października 2017 15:53

- Informacja o połączeniu sił firmy Purella Food oraz Ewy Chodakowskiej wydaje się być świetnie przemyślanym krokiem na wysoce konkurencyjnym rynku spożywczym. Charyzma Ewy Chodakowskiej i pełne oddanie aktywnemu stylowi życia w parze z pasją tworzenia zdrowych produktów przez Purella Food to mariaż, który z pewnością spodoba się młodemu, prozdrowotnie ukierunkowanemu odbiorcy, przede wszystkim kobietom - mówi Honorata Jarocka, senior food and drink analyst w firmie Mintel.

Potencjał rynkowy w rodzimej kategorii przekąskowej jest nadal bardzo duży – według badań firmy Mintel, 40% kobiet vs 31% mężczyzn wykazuje zainteresowanie większym wyborem zdrowszych przekąsek.

- Format batonów i ‘kulek mocy’ idealnie wpisuje się w potrzeby zabieganego konsumenta, gdzie coraz mocniej widocznym kierunkiem jest sięganie po przekąski zarówno między posiłkami, jak i zamiast niektórych posiłków. Warte podkreślenia jest także ciekawe pozycjonowanie produktów pod nową marką BeRaw pod względem zarówno technologii raw, jak i wykorzystanych składników - między innymi chlorella, burak i masło orzechowe. Kolejnym silnym punktem nowej linii jest włączenie wariantu wysokoproteinowego - zapewnia Honorata Jarocka.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,37

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane