PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ekspert: Jak wyniki Biedronki wpłyną na strategię cenową sieci

Autor: dlahandlu.pl/ 4 sierpnia 2014 12:34

Biedronka, aby wygrać konkurencję z innymi sieciami handlowymi o miano „najtańszej na rynku" zainwestowała sporo. Z jednej strony inwestowała w budowę pożądanego wizerunku cenowego, tak aby na pytanie: „jaka sieć jest najtańsza?" większość z nas odpowiadał „Biedronka". Z drugiej inwestowała w same ceny - obniżając ich poziom. I chyba w tych inwestycjach zbyt się zagalopowała - komentuje dla portalu dlahandlu.pl Maciej Kraus, dyrektor Fern Partners, firmy specjalizującej się w zarządzaniu cenami.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • PolaX 2014-08-04 21:43:35

    Dobrze, że grają i tworzą jeszcze tacy jak Tadek Firma, tworzą się patriotyczne inicjatywy i oby takich jak najwięcej fb .com/stopDyskontom

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,36

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7703

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane