PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ekspert KPMG sceptyczny wobec planów sieci Netto

www.portalspozywczy.pl 17 kwietnia 2015 15:57

Ekspert KPMG sceptyczny wobec planów sieci Netto

Sieć dyskontów Netto widzi potencjał dla 3 tysięcy sklepów w Polsce, jednak eksperci są nieco sceptyczni, co do osiągnięcia takiej liczby sklepów. Podkreślają natomiast, że Netto niewątpliwie ma szanse na dalszą ekspansję.

- Netto w porównaniu z innymi sieciami sklepów w Polsce zaczęło się rozwijać od okolic Szczecina i geograficznie rzecz biorąc posuwa się bardzo systematycznie na wschód i południe w kierunku centrum Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w firmie doradczej KPMG.

- Zważywszy na plany zbudowania ogólnokrajowej sieci, to na pewno tych sklepów Netto w skali całego kraju musi jeszcze bardzo dużo przybyć, żeby uzyskać równomierne pokrycie Polski, natomiast czy uda się osiągnąć aż taką liczbę, to byłbym co do tego trochę sceptyczny - dodaje.

- Niewątpliwie jednak Netto jako sieć, która ma jeszcze na razie cały czas regionalny, a nie ogólnokrajowy zasięg, to z pewnością ma szanse na dalszą ekspansję – mówi również Piotr Grauer.

Handel detaliczny w Polsce stoi przed dużymi wyzwaniami: deflacja, stagnacja rynku, duża konkurencja, wojna promocyjno-cenowa, a także zmieniające się preferencje konsumentów i ich słaba lojalność.

Kent Fogh Petersen, dyrektor generalny Netto Polska, zapowiada w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, że widzi potencjał nawet dla 3 tysięcy sklepów w Polsce i tyle sklepów Netto może mieć docelowo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.