Ekspert: Lidl Podróże to naturalny krok detalisty na polskim rynku

www.portalspozywczy.pl 11 września 2017 13:53

Polska stała się ósmym krajem, w którym Lidl wprowadził swoją ofertę turystyczną pod nazwą Lidl Podróże. Jest to ruch bardzo naturalny z punktu widzenia rozwoju marki Lidl na naszym rynku. Polska dla Lidla jest bardzo ważnym krajem, którego mieszkańcy zostawiają w kasach niemieckiego giganta miliardy złotych - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Brand consulting i strategie marek.

- Z drugiej strony Polacy kochają podróżować, co pokazują dane płynące z branży turystycznej oraz rozgrzane do czerwoności walle Facebooka i Instagrama, na których królują opalone ciała naszych rodaków na różnych krajach i kontynentach - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Brand consulting i strategie marek.

Tłumaczy, że skoro Lidl posiada taką usługę w innych krajach, która jest przetestowanym i działającym konceptem, nie jest dziwne, że zdecydował się na jej wprowadzenie na ogromnym rynku, jakim jest Polska. - A tym bardziej, że Lidl startuje z poziomu marki, wręcz lovebrandu, która jest rozpoznawana przez większość Polaków, ma zbudowaną wiarygodność, która, kiedy chce się działać w branży turystycznej, jest bardzo ważna - dodaje ekspert.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane