Ekspert: Lidl Podróże to naturalny krok detalisty na polskim rynku

www.portalspozywczy.pl 11 września 2017 13:53

Polska stała się ósmym krajem, w którym Lidl wprowadził swoją ofertę turystyczną pod nazwą Lidl Podróże. Jest to ruch bardzo naturalny z punktu widzenia rozwoju marki Lidl na naszym rynku. Polska dla Lidla jest bardzo ważnym krajem, którego mieszkańcy zostawiają w kasach niemieckiego giganta miliardy złotych - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Brand consulting i strategie marek.

- Z drugiej strony Polacy kochają podróżować, co pokazują dane płynące z branży turystycznej oraz rozgrzane do czerwoności walle Facebooka i Instagrama, na których królują opalone ciała naszych rodaków na różnych krajach i kontynentach - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Director & Partner w firmie Melting Pot. Brand consulting i strategie marek.

Tłumaczy, że skoro Lidl posiada taką usługę w innych krajach, która jest przetestowanym i działającym konceptem, nie jest dziwne, że zdecydował się na jej wprowadzenie na ogromnym rynku, jakim jest Polska. - A tym bardziej, że Lidl startuje z poziomu marki, wręcz lovebrandu, która jest rozpoznawana przez większość Polaków, ma zbudowaną wiarygodność, która, kiedy chce się działać w branży turystycznej, jest bardzo ważna - dodaje ekspert.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.