Ekspert: Mapa handlowa Warszawy zmienia się wraz z dynamicznym rozwojem stolicy

Property News 7 lipca 2017 17:49

— Nowym trendem jest lokowanie powierzchni handlowej w rewitalizowanych obiektach zabytkowych i nowych budynkach o funkcjach mieszanych. Deweloperzy już na etapie projektowania inwestycji coraz częściej zakładają przeznaczenie dużej części powierzchni na użytek handlu, usług i gastronomii. Dotyczy to zwłaszcza centrum stolicy — mówi Dominika Jędrak, dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynku w Colliers International.

Warszawski Centralny Obszar Handlu to autorska koncepcja analityków Colliers International, która odzwierciedla najnowsze trendy w handlu. COH tworzą między innymi projekty takie, jak: centrum handlowe Arkadia, Dom Mody Klif, Towarowa 22 (obiekt planowany), Hala Koszyki i Plac Unii City Shopping. W granicach COH mieszczą się również atrakcyjne dla mieszkańców i turystów Stare Miasto i część Traktu Królewskiego oraz lewobrzeżna strona Wisły, gdzie dominuje sezonowa gastronomia.

Do takich inwestycji zalicza się m.in. Varso, J44, CEDET, Ethos, Mennica Legacy Tower czy Hotel Europejski. W części tych obiektów na wybranych powierzchniach planowana jest również oferta marek premium (np. w Hotelu Europejskim i Ethosie). Ten trend dotyczy również obiektów rewitalizowanych, czego przykładem jest oddana do użytku Hala Koszyki czy planowane ArtN, EC Powiśle i Browary Warszawskie.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane