Ekspert: Marki premium wciąż słabo zauważalne

Property News 21 listopada 2017 12:32

- Atrakcyjność polskiego rynku dla marek premium od wielu lat się nie zmienia. Ich obecność zauważamy marginalnie, a wejście nowych brandów jest właściwie niezauważalne – mówi Piotr Wasilewski, dyrektor Działu Centrów Handlowych i działu Inwestycyjnego Nuvalu Polska.

- To, co można zaobserwować na polskim rynku, to nadal bardziej próby zaistnienia marek premium, niż wyraźny trend. Obiekty takie jak Vitkac, Klif czy, planowany przez Master Management Group, outlet w stylu tych działających w Europie Zachodniej, to koncepty, które starają się wygenerować taki rynek i pokazać markom premium, że Polska jest jednak miejscem, w którym można zarabiać i robić biznes - mówi Piotr Wasilewski, dyrektor Działu Centrów Handlowych i działu Inwestycyjnego Nuvalu Polska.

Jak dodaje marki premium są ważne dla obiektów handlowych z punktu widzenia wizerunkowego. - Jeśli ktoś tak naprawdę, szyje obiekt na miarę marek premium to wtedy ich obecność jest dla niego istotna, ponieważ zapewnia to spójność idei. Jednak ze względu na marginalne występowanie dotyczy to tylko wyjątkowych obiektów, głównie w Warszawie - mówi Piotr Wasilewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane