Ekspert: Marki spożywcze potrzebują znanych twarzy

www.portalspozywczy.pl 20 września 2017 12:42

Znane twarze polecające konsumentom produkty spożywcze to trend marketingowy znany od bardzo dawna. Dziś modni stali się kucharze celebryci czy blogerzy kulinarni, którzy uczą Polaków gotować, rekomendując przy tym dane produkty.Czy każdej marce spożywczej potrzebna jest twarz? - Zdecydowanie tak - zapewnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

- Jednej bardziej, drugiej mniej, ale trudno jest zaprzeczyć, że działania marketingowe oparte na popularnej twarzy, przekładają się na określone korzyści dla marki. Przede wszystkim - uwiarygodniają ją - dodaje ekspert Pitted Cherries.

Jego zdaniem celebryta, kucharz czy bloger daje marce swój autorytet. Swoją pozycję, na którą pracował często w pocie czoła, przez wiele lat.

- Marcin Prokop występujący w reklamie telewizyjnej parówek, Krystyna Janda opowiadająca Proste Historie czy bloger kulinarny współpracujący z firmą Knorr. Każdy z nich zgodził się firmować sobą i swoimi osiągnięciami zawodowymi produkty danej marki. Każdy z nich ma osiągnięcia, jest lubiany, a często wręcz podziwiany przez określoną grupę odbiorców. Jeśli ta grupa odbiorców pokrywa się z grupą docelową reklamowanego produktu – wówczas możemy mówić o tym, że twarz marki została dobrze dobrana - zapewnia Michał Maciejewski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • konsument 2017-09-20 13:00:12

    A za znaną twarz zapłaci w cenie produktu klient?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane