PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ekspert: Marki spożywcze potrzebują znanych twarzy

www.portalspozywczy.pl 20 września 2017 12:42

Znane twarze polecające konsumentom produkty spożywcze to trend marketingowy znany od bardzo dawna. Dziś modni stali się kucharze celebryci czy blogerzy kulinarni, którzy uczą Polaków gotować, rekomendując przy tym dane produkty.Czy każdej marce spożywczej potrzebna jest twarz? - Zdecydowanie tak - zapewnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

- Jednej bardziej, drugiej mniej, ale trudno jest zaprzeczyć, że działania marketingowe oparte na popularnej twarzy, przekładają się na określone korzyści dla marki. Przede wszystkim - uwiarygodniają ją - dodaje ekspert Pitted Cherries.

Jego zdaniem celebryta, kucharz czy bloger daje marce swój autorytet. Swoją pozycję, na którą pracował często w pocie czoła, przez wiele lat.

- Marcin Prokop występujący w reklamie telewizyjnej parówek, Krystyna Janda opowiadająca Proste Historie czy bloger kulinarny współpracujący z firmą Knorr. Każdy z nich zgodził się firmować sobą i swoimi osiągnięciami zawodowymi produkty danej marki. Każdy z nich ma osiągnięcia, jest lubiany, a często wręcz podziwiany przez określoną grupę odbiorców. Jeśli ta grupa odbiorców pokrywa się z grupą docelową reklamowanego produktu – wówczas możemy mówić o tym, że twarz marki została dobrze dobrana - zapewnia Michał Maciejewski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • konsument 2017-09-20 13:00:12

    A za znaną twarz zapłaci w cenie produktu klient?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,54

  • Min

    1,16

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6268

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.