Ekspert Mintela o nawykach żywieniowych millenialsów

www.portalspozywczy.pl 8 lutego 2017 11:54

Millenialsi wykazują duże zainteresowanie zdrowym odżywianiem, różnego rodzaju dietami i kwestią dobrego samopoczucia. Wśród tej grupy konsumentów rośnie liczba wegetarian, wegan i fleksitarian – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, analityk z firmy badawczej Mintel.

- Pojęcie ‘health and wellness’ to dla nich nie tylko dieta, czy moda – dla Millenialsów to bardziej styl życia. Badania firmy Mintel wskazują, że prawie połowa polskich respondentów w wieku 16-24 deklaruje gotowość, aby zmienić swój styl życia na zdrowszy. W grupie 25-34 ten odsetek wynosi 39 proc. Pokolenie Millenials wykazuje również większe zainteresowanie alternatywnymi sposobami odżywiania, zarówno wegetarianizmem i weganizmem, jak i fleksitarianizmem – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka.

- Dwóch na dziesięciu konsumentów w wieku 25-34 mówi o tym, że spożywają obecnie więcej produktów wegetariańskich niż rok temu. Dodatkowo, prawie 10 proc. respondentów w tej grupie wiekowej deklaruje, że jest na diecie wegetariańskiej lub wegańskiej - dodaje.

- W odpowiedzi na rynku pojawia się coraz więcej produktów adresowanych właśnie do tej grupy odbiorców, również pod marką własną. Są to nie tylko napoje roślinne i zamienniki mięsa, lecz także coraz większa gama produktów z oświadczeniami ‘wegetariańskie’ i ‘wegańskie’. Ciekawym przykładem są nowe hummusy Sante, które nie tylko są spójne z dietą wegetariańską i wegańską, ale również z zasadami Kuchni Pięciu Przemian – mówi również analityk firmy Mintel.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,69

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane