Ekspert: Pochodzenie produktów ma istotny wpływ na decyzje zakupowe

www.portalspozywczy.pl 23 stycznia 2017 15:23

- Pochodzenie jest istotnym atrybutem wpływającym na decyzje zakupowe w kategorii owoców i warzyw. Polscy konsumenci stają się bardziej świadomi, a także dociekliwi, i w coraz większym stopniu poszukują zapewnień o bezpieczeństwie i wysokiej jakości produktów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Food and Drink Analyst z firmy Mintel.

Według danych firmy Mintel czterech na dziesięciu Polaków mówi o tym, że mają obawy dotyczące bezpieczeństwa owoców i warzyw, które kupują. - Respondenci deklarują również, że lubią i chcą wiedzieć, skąd pochodzą owoce i warzywa. Wspomina o tym aż 65 proc. Polaków w wieku 16+. Dodatkowo, polscy konsumenci doceniają smak i wartości odżywcze rodzimych, lokalnych produktów i są w stanie zapłacić za takie owoce i warzywa wyższą cenę, o czym mówi ponad połowa respondentów (54 proc.). - zapewnia Honorata Jarocka.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane