Ekspert: Rozwiązania IT to element budowania przewagi konkurencyjnej w branży FMCG

www.portalspozywczy.pl 13 sierpnia 2015 19:55

Firmy z branży dóbr szybko zbywalnych dostrzegły, że rozwiązania informatyczne stanowią element budowania ich trwałej przewagi konkurencyjnej w zmiennym otoczeniu biznesowym.

Sektor FMCG charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem konkurencyjności i dynamicznymi zmianami zachowań konsumentów. Wymusza to na przedsiębiorstwach konieczność ciągłego monitorowania, analizy oraz modyfikacji procesów wewnętrznych i zewnętrznych organizacji dostosowując je do wymagań klientów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Małgorzaciak, dyrektor Działu Sprzedaży Produktów Microsoft Dynamics.

- Należy zbudować stabilne i elastyczne środowisko informatyczne pozwalające na optymalizację procesów oraz zapewniające szybką reakcję na zmiany warunków gry rynkowej - komentuje Janusz Małgorzaciak. - Z tego powodu firmy FMCG szukają rozwiązań, które będą miały bezpośredni wpływ na poprawę jakości obsługi klienta, lepsze planowanie i optymalizację kosztów, obsługę nowych, wyróżniających form sprzedaży czy zapewnienie mechanizmów zarządzania kategoriami produktów. Wszystko po to, by zapewnić lepsze dotarcie do konsumentów - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • artmetic ekonsulting 2015-08-15 00:32:49

    Rozwiązania IT w biznesie i oprogramowanie do zarządzania:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    7,06

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.