Ekspert: Sieci handlowe postawią na współpracę z influencerami

www.portalspozywczy.pl 4 stycznia 2018 13:48

Największy potencjał w najbliższym czasie będzie tkwił w komunikacji video, ale nie czysto reklamowej, tylko w ramach współpracy z influencerami na YouTube - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Patrycja Ogrodnik – Brand Manager Agencji Freebee.

- Materiały video od wielu lat wskazywane są jako te, które najbardziej angażują odbiorców, jednak sama komunikacja reklamowa nie wystarczy. Wchodzenie w kooperację z influencerami buduje wiarygodność marki i pozwala na zwiększenie jej zasięgów wśród oddanych fanów znanej osoby - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Patrycja Ogrodnik – Brand Manager Agencji Freebee.

Dodaje, że tendencję tą od wielu lat wykorzystuje Lidl, zatrudniając do swoich kampanii budzących sympatię influencerów. - Inne marki sieci handlowych będą musiały dostosować się do tego trendu i razem z influencerami przygotowywać takie treści, które będą bawić, zaskakiwać i mieć pewną „wartość dodaną”, a nie jedynie zawierać komunikat reklamowy - mówi ekspertka.

- Innym trendem, który na stałe zagości w polskich social mediach w 2018 roku będzie inwestycja w Real Time Marketing, czyli responsywność na wydarzenia codzienności. Komentując bieżące wydarzenia (najlepiej w humorystyczny, ciekawy sposób) marki sieci handlowych będą pokazywać, że śledzą obecne wydarzenia i są obecne w social mediach cały czas - informuje Patrycja Ogrodnik.

- Marki sieci handlowych będą też postawione przed wyzwaniem wykorzystywania chatbotów i sztucznej inteligencji w komunikacji z użytkownikami. Ma ono szansę przyspieszyć komunikację i udzielanie odpowiedzi fanom marki, niesie również za sobą zagrożenie związane z rozprzestrzenianiem się nieprawdziwych informacji. Chatbot może bowiem nie potrafić odpowiedzieć na zadane pytanie lub odpowiedzieć w sposób, który nie będzie odpowiedni. Należy monitorować zachowanie chatbotów i „uczyć je” na bieżąco, tak by jak najlepiej były w stanie wspierać nas w komunikacji z użytkownikami - wyjaśnia ekspertka.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jarekkk 2018-01-11 15:43:24

    Czytałem własnie coś podobnego, w sensie influencerów bodajże na jakimś blogu czy w social media manager, ale na pewno mogę się zgodzić co do tego, że to przyszłość

  • yoyo 2018-01-08 22:46:59

    Kocham Panią Pani Patrycjo

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane