PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ekspert: Technologie wideo mogą zwiększyć sprzedaż o kilka proc.

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2016 10:32

Światowy rynek wideo analityki wzrasta co roku o około 20 proc. W 2021 roku ma być wart ponad 4 mld dolarów. Zdaniem Mariusza Chochołka, prezesa Integrated Solutions, takie rozwiązania pomogą mierzyć skuteczność akcji marketingowych, zredukują kolejki i przyspieszą obsługę klienta.

- O ile śledzenie ścieżek zakupowych użytkowników w sklepach internetowych jest już pewnym standardem, to w offline z takich narzędzi nadal korzysta tylko część największych sieci detalicznych. Tymczasem nasze doświadczenia pokazują, że analiza tego, w jaki sposób klient porusza się po sklepie, na co zwraca uwagę, w jaki sposób reaguje na promocje, potrafi zwiększyć przychody w danym punkcie sprzedaży nawet o kilka procent. W dobie wysokiej konkurencyjności rynków, za wideo analityką stoją zatem konkretne korzyści finansowe – mówi Mariusz Chochołek z Integrated Solutions.

Globalne badania pokazują, że wzrost zainteresowania takimi technologiami może wynikać także ze zmian w zachowaniu samych konsumentów. 84 proc. posiadaczy smartfonów, mających 18-35 lat, chciałoby otrzymywać wiadomość od marki podczas wizyty w jej sklepie. Z kolei blisko jedna trzecia twierdzi, że ta informacja mogłaby być dopasowana do ich wcześniejszych zachowań z sieci.

Według Mariusza Chochołka przyzwyczajeni do intuicyjności dokonywania zakupów przez internet, wkrótce tego samego będziemy oczekiwać od sklepów stacjonarnych. – Ważną zaletą wideo analityki jest to, że umożliwia personalizację sprzedaży pod kątem demografii czy preferencji konsumenta, bazując na statystykach a nie danych osobowych – dodaje ekspert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.