PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ekspert: Tesco stało się marką nijaką, która reaguje na trendy z dużym opóźnieniem

www.portalspozywczy.pl 27 czerwca 2017 11:37

Ekspert: Tesco stało się marką nijaką, która reaguje na trendy z dużym opóźnieniem fot. shutterstock

Obserwujemy Tesco, które od dłuższego czasu przeżywa poważne kłopoty zarówno w Polsce, ale także na całym świecie, w kontrze do Carrefoura, który rozwija się i wprowadza coraz to nowe usługi, sięga po innowacje – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

- Można powiedzieć, że jest to starcie tradycji z nowoczesnością rodem z reklam Lidla, tylko, że w tym przypadku tradycja wcale tak dobrze nie smakuje – tłumaczy Kaczmarek.

Dodaje, że to zderzenie i ogromną różnice obserwujemy również w komunikacji marketingowej, którą prowadzą sieci. – Tesco, które od czasu wygaszenia platformy komunikacji z Heniem i Krysią w roli głównej, stało się marką nijaką, która reaguje na rynek i trendy dużym opóźnieniem. Z drugiej strony Carrefour, który nie tylko znalazł na siebie ciekawy sposób komunikacyjny i konsekwentnie go realizuje, ale wybiega do przodu, eksperymentuje, szuka możliwości, które pozwolą jeszcze bardziej zaspokoić oczekiwania klienta – komentuje ekspert.

– Z pewnością zachowawczość Tesco w komunikacji jest pochodną kłopotów biznesowych, jednak często mądra i strategicznie przemyślana komunikacja marketingowa może być motorem napędowym, który pozwoli sieci wyzbyć się chociaż części kłopotów – uważa Radosław Kaczmarek.

– Natomiast Carrefour wykorzystuje trendy i innowacje, aby jeszcze mocniej zaistnieć
w umysłach klientów i odróżnić się od konkurencji. Dlatego nie tylko poukładania biznesowych spraw, ale także dużego skoku do przodu i znalezienia swojej własnej komunikacyjnej drogi obecnie potrzebuje Tesco, jeżeli chce wyjść obronną ręką z tego, co się dzieje w polskiej przestrzeni handlu – podsumowuje Radosław Kaczmarek.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • marek 2017-07-01 09:58:33

    U mnie to Carrefour zatrudnia Ukraincow, więc nie kupuje w Carrefourze! tyle w temacie!

  • Toms 2017-06-30 10:29:46

    Szkoda, że autor nie jest w stanie wymienić konkretnie ani jednej innowacji, którą to rzekomo wdraża Carrefour.

    Nie pracuje w żadnej z tych sieci, ale sprawiedliwość trzeba oddać:

    Tesco - kasy samoobsługowe, scan&shop, marka odzieżowa, finanse i ubezpieczenia (ostatnio nawet dla zwierząt:), bistro ...

    Carrefour poza świetną kampanią TV, postawieniem na świeżą żywność (jak wszyscy teraz), obniżeniem jakości obsługi (z powodu mniejszej ilości etatów) - jakoś świata nie wojuje:)

  • jestem kupczykiem z tećko 2017-06-28 10:43:26

    BRAWO!!! TYTUŁ PASUJE DO TESCO!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,49

  • Śr

    4,58

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.