Ekspresowa rezerwacja produktu - nowe narzędzie omnichannel Empiku

Autor: dlahandlu.pl 24 października 2017 13:07

Ekspresowa rezerwacja produktu - nowe narzędzie omnichannel Empiku Fot. materiały prasowe Empik

Empik wprowadza innowacyjne rozwiązanie – ekspresową rezerwację produktu w sklepie – które łączy obie funkcjonalności. To usługa, której brakowało w tej kategorii produktów. Od teraz książki, muzyka, filmy oraz gry multimedialne i planszowe oraz zabawki można kupować w zupełnie nowy sposób, z gwarancją odbioru do dwóch godzin we wskazanym przez klienta salonie.

Zakupy przez internet to dynamicznie rozwijająca się gałąź rynku. Jej zwolennicy, mimo wskazywania licznych korzyści, skarżą się na konieczność zamawiania z wyprzedzeniem, gdyż nawet najszybsza dostawa trwa minimum 24 godziny. Empik wyszedł naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadził ekspresową rezerwację produktów w salonie. Oznacza to, że wybrany na Empik.com przedmiot z kategorii książka, muzyka, film, gry multimedialne i planszowe oraz zabawki, można zarezerwować i odebrać w sklepie. Klient dostaje informację o skompletowaniu zamówienia szybciej niż po dwóch godzinach. Przy odbiorze można zdecydować, czy produkt spełnia oczekiwania i zapłacić za niego gotówką, kartą lub voucherem. Fazę testów przechodzi aktualnie opcja automatycznej transakcji internetowej z użyciem karty kredytowej. Ekspresowa rezerwacja nie wymaga zakładania konta czy logowania się w sklepie Empik.com. Wystarczy jedynie podać imię i nazwisko oraz numer telefonu lub adres e-mail, na który zostanie przysłane powiadomienie o skompletowaniu zamówienia dostępnego w wybranym przez klienta salonie.

Program ekspresowej rezerwacji produktu w salonie pilotażowo funkcjonował kilka miesięcy. W tym czasie Empik zaobserwował duże zainteresowanie nowym narzędziem. Obecnie kilkaset osób dziennie korzysta z nowej funkcji, a prognozy przewidują, że w okresie przedświątecznym będą ich tysiące.

– Ekspresowa rezerwacja jest kolejnym narzędziem Empiku łączącym światy online i offline, dzięki czemu jesteśmy liderem omnichannel w Polsce – mówi Szymon Bujalski, dyrektor Empik.com. Aby skorzystać z funkcji ekspresowej rezerwacji produktu w salonie wystarczy kliknąć „sprawdź dostępność” na stronie produktu, a następnie - „zarezerwuj” przy wybranym salonie Empik. Kiedy zamówienie zostanie skompletowane, klient otrzyma wiadomość na podany numer telefonu bądź adres e-mail. Zakupy będą czekały na odbiór do końca następnego dnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane