Emperia celuje w 430 sklepów w tym roku

Autor: www.dlahandlu.pl 28 stycznia 2016 09:39

Emperia celuje w 430 sklepów w tym roku fot. materiały prasowe Stokrotka

Emperia szacuje, że na koniec 2016 r. w jej strukturach będzie działało łącznie 430 sklepów, co oznacza wzrost o 31,5 proc. (327 sklepów na koniec 2015 r.).

Zanualizowane przychody segmentu detalicznego firmy (od 4 kw.2014- do 3 kw.2015) wyniosły 1,966.8 mln zł. Powierzchnia sprzedaży ogółem to 162 tys mkw., a oczekiwany docelowy poziom marży EBITDA : 3.5% - 4.5%.

Konsensus rynkowy na 2016 rok to: EBITDA na poziomie 107 mln zł i 70-84,6 zł za akcję spółki.

Sieć Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket powstał w Łęcznej koło Lublina. Stokrotka zatrudnia ponad 8 tys.
pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Gracz 2016-01-28 20:05:51

    LFL +1,4 za Q4 2015, Przeczytaj wczorajszy komunikat giełdowy

  • Rt 2016-01-28 13:52:14

    Za to LfL leci na łeb na szyję

  • Kriss 2016-01-28 09:54:04

    "Stokrotka zatrudnia ponad 8

    pracowników." - dużo, jak oni to ogarniają

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,61

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.