Emperia uruchomiła w trzecim kwartale 35 marketów. Na otwarcia sklepów własnych wydano 2,7 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 17 listopada 2015 12:12

Trzeci kwartał był dla spółki Emperia okresem znacznej ekspansji. Uruchomionych zostało łącznie 35 nowych placówek detalicznych: 11 supermarketów, 14 marketów i 10 sklepów franczyzowych.

Na koniec omawianego okresu sieć liczyła już 299 sklepów, a 1 października 2015 roku otworzyła swój jubileuszowy 300-setny sklep. Obserwowane w bieżącym okresie tempo rozwoju jest rekordowym w historii sieci Stokrotka. Spółka zamierza je utrzymać w nadchodzących kwartałach. Na uwagę zasługuje również znaczne przyspieszenie tempa rozwoju sklepów w formacie franczyzowym.

Koszty związane z otwarciem nowych sklepów w trzecim kwartale 2015 roku wyniosły 2.760,1 tys. zł (otwarto 25 własnych sklepów), zaś koszty związane z otwarciem nowych sklepów w trzecim kwartale 2014 roku wyniosły 514,2 tys. zł (otwarto 4 własne sklepy).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane