Empik otwiera 250. salon, planuje inwestycje w zatrudnienie specjalistów IT

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2018 14:08

Empik otworzył właśnie 250. salon. 2500 osób znalazło zatrudnienie w salonach w całym kraju, a ponad 500 specjalistów z różnych branż – od IT przez logistykę, handel po customer service – pracuje w głównej siedzibie w Warszawie. W 2018 roku firma planuje dalszy rozwój zatrudnienia we wszystkich obszarach działalności z naciskiem na dział IT.

Sklep we Wrocławiu (Park Handlowy Auchan Bielany) o powierzchni blisko 200 mkw.

\Obecnie Empik zatrudnia ponad 500 osób, które są odpowiedzialne za zarządzanie ofertą produktową w salonach oraz za operacje i marketing. Zespół osób zatrudnionych w centrali firmy odpowiada m.in. za prace nad rozwojem technologicznym i ofertowym platformy empik.com. E-sklep posiada ponad 1,5 mln produktów i dociera do milionów klientów.

Rozwój technologiczny Empiku to także szereg rozwiązań mobilnych, takich jak: EmpikGO (e-booki i Audiobooki), EmpikFoto (serwis świadczący usługi fotograficzne) czy aplikacja Empik.

Ponad 200 specjalistów pracuje w zespole e-commerce, odpowiadającym za IT i rozwój produktu, e-handel, digital marketing i kanał mobile. 300 pracowników liczą zespoły ds. zarządzania kategorią produktową, logistyką, oraz działy supply chain, customer service i funkcji wsparcia.

Empik stawia na dynamiczny rozwój w obszarze e-commerce. – W 2018 roku planujemy znacząco zwiększyć zatrudnienie w obszarze IT. Specjaliści z tej dziedziny będą pracować przy projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań omnichannelowych w sprzedaży – podkreśla Marta Krukowska, Chief HR Officer Grupy Empik.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane