Empik: Paragon uczestnika programu lojalnościowego wyższy o 25 proc. od standardowego

Autor: dlahandlu.pl 21 sierpnia 2017 14:42

W ciągu roku program lojalnościowy Mój Empik zarejestrował ponad 2,2 mln użytkowników, a poprzez karty przechodzi już blisko 50% wartości transakcji, zaś 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej posiada wirtualną kartę Mój Empik.

W najbliższym czasie firma będzie się koncentrować na dalszym doskonaleniu procesu personalizacji oferty na podstawie preferencji każdego z użytkowników (historii zakupów i przeglądania asortymentu na stronie www lub w aplikacji) oraz na budowaniu promocji na różne kategorie. 

Personalizowana oferta oznacza, że do klientów trafiają informacje o tytułach czy wydarzeniach, które rzeczywiście mogą ich zainteresować. – Na przykład przesyłamy do odbiorcy zapowiedź kolejnego wydania czytanego przez niego regularnie miesięcznika, informację o premierowym tytule ulubionego autora, zapraszamy na spotkania z jego idolem w Empiku, ale również na indywidualne ekskluzywne spotkania z twórcami. Empik organizuje bowiem dla posiadaczy kart konkursy, w których do tej pory można było wygrać spotkania m.in. z Davidem Lagercrantzem – autorem kontynuacji kultowej trylogii Millenium czy z zespołem Depeche Mode – mówi Barbara Fitał.

Już blisko 50% sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik, średni paragon uczestnika programu jest wyższy o 25% od regularnego paragonu a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej ma wirtualne karty. – Jesteśmy zadowoleni z tych wyników osiągniętych w zaledwie rok po uruchomieniu Mojego Empiku a tempo zapisów nawet przewyższa nasze pierwotne założenia – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane