Empik w przyszłym roku zaprezentuje nowy koncept

Autor: Rzeczpospolita 6 października 2015 09:19

- W tej chwili mamy 222 salony, do końca roku otworzymy pięć kolejnych. Zarówno w bieżącym roku, jak i w kolejnych latach, planujemy otwierać kilkanaście salonów rocznie. Co istotne – w pierwszej połowie 2016 r. zaprezentujemy też nowy koncept sklepu - mówi w wywiadzie z "Rzeczpospolitą", nowa prezes sieci księgarni Empik Ewa Szmidt-Belcarz.

Jak potwierdza prezes, będzie to zupełnie nowy format i tzw. doświadczenie zakupowe dla klientów, zachowujący historyczne DNA Empiku, jednak istotnie wzbogacony o technologie ułatwiające nawigację w sklepie, odnalezienie poszukiwanego produktu lub zamówienie takiego, którego akurat nie ma w sklepie.

Projekt przygotowała londyńska agencja 20:20, która zrealizowała wiele projektów dla międzynarodowych detalistów. Nowe lokalizacje będą otwierane już w nowym formacie, gruntownej przebudowie zostanie poddanych 30 najważniejszych, istniejących salonów.

Czytaj więcej w "Rzeczpospolitej".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 87079 2015-10-07 13:07:07

    dobre, ponad 700mln długu i dalej trzymać w szachu dostawców z marchewką rozwoju

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    0,98

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.