English Home zmniejszyło liczbę placówek

Property News 26 marca 2018 15:30

Turecka sieć sklepów z wyposażeniem i akcesoriami do wnętrz, English Home znacząco zmniejszyła swoją sieć sklepów stacjonarnych i wycofała się z takich miast jak m.in. Warszawa, Wrocław, Gdańsk czy Radom.

English Home to turecka marka, oferująca między innymi tekstylia, artykuły dekoracyjne, meble, kosmetyki, czy odświeżacze powietrza. Działa na terenie Turcji, Bułgarii, Albanii, Azerbejdżanu, a także na Ukrainie, Cyprze, w Maroku oraz Iraku.

Ekspansję w Polsce rozpoczęła kilka lat temu, a w szczycie rozwoju miała ok. 40 sklepów o średniej powierzchni ok. 200 mkw. Pierwsze polskie placówki powstały w 2014 roku w Galerii Malta w Poznaniu, Atrium Felicity w Lublinie, Atrium Promenada w Warszawie. Obecnie działa 9 placówek w Krakowie, Markach, Łomiankach, Bielsku-Białej, Białymstoku, Słupsku, Lublinie i Gdyni.

Jednak Polska nie jest łatwym rynkiem dla sieci wnętrzarskich. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane