Episerver przejmuje dostawcę narzędzia do zarządzania kampaniami wielokanałowymi

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2016 13:46

Episerver, firma oferująca rozwiązanie łączące cyfrowy marketing, zarządzanie treścią, handel internetowy oraz analizy predykcyjne w ramach jednej platformy działającej w chmurze, ogłosiła dziś przejęcie Optivo, dostawcę usług wykorzystujących customer intelligence oraz umożliwiających zarządzanie kampaniami wielokanałowymi.

Wykorzystując możliwości zarządzania kampaniami omnichannel oferowanymi przez Optivo, klienci platformy Episerver mogą od teraz wchodzić z klientami w bardziej kontekstowe interakcje w różnych kanałach. Jednocześnie, użytkownicy będą mieli całkowitą pewność, że wiadomość zostanie wysłana do właściwej osoby, we właściwym czasie. Z dodatkiem Optivo, specjaliści do spraw marketingu cyfrowego i e-commerce korzystający z platformy Episerver, mogą od teraz zarządzać i optymalizować sposób, w jaki klienci reagują na ich kampanie w różnych kanałach, poprzez jednoczesne śledzenie i przewidywanie ich zachowania. W ten sposób, klienci Episerver mogą wpływać na ciągłe, bezpośrednie zaangażowane swoich odbiorców.

– Przejęcie Optivo, które stało się prawdziwym wizjonerem w zakresie interakcji z klientem w czasie rzeczywistym w różnych kanałach, z historią niezawodnego e-mail marketingu, jest istotnym kolejnym etapem dla platformy Episerver Digital Experience Cloud – mówi Mark Duffell, dyrektor generalny Episerver – Optivo pomoże naszym klientom nie tylko zaplanować i wprowadzić w życie strategie marketingowe szybciej i efektywniej, lecz także przeniesie doświadczenie klienta na kolejny poziom i pomoże organizacjom przyciągać, angażować, konwertować oraz dbać o klientów w czasie rzeczywistym.

Ogłoszenie nastąpiło tuż po przejęciu przez Episerver firmy Peerius, dostawcy usług koncentrujących się na wielokanałowej personalizacji w chmurze. Przejęcie to realizuje wizję Episervera autonomicznej personalizacji, umożliwiającej firmom przewidywanie zachowań i intencji klientów, by móc angażować ich na poziomie wielu kanałów poprzez personalizację.

Episerver oczekuje od Optivo wielowymiarowej segmentacji i wywoływania zdarzeń, które będą uzupełnieniem usług firmy Peerius działających w oparciu o sztuczną inteligencję i umożliwiających analizy predykcyjne oraz wspomaganie decyzji w czasie rzeczywistym. Jednocześnie, Optivo znacząco polepszy możliwości zarządzania kampanią omnichannel i e-mail marketingową w ramach funkcji, które oferuje Episerver. Dla uzupełnienia, narzędzia będące mocną stroną Episervera, czyli zarządzanie contentem, handlem, social i mobile marketingiem, połączą się z funkcjami Optivo, by zapewnić klientom kompletne, wielokanałowe doświadczenie.

Przejęcie odpowiada na najważniejsze potrzeby marketerów. Według niedawnego badania przeprowadzonego przez Forrester, 52% marketerów wskazuje, że zrozumienie zachowań klientów w różnych kanałach i na różnych urządzeniach będzie stanowić największe wyzwanie w ich pracy w perspektywie najbliższych dwóch lat. Respondenci podkreślili również, że ważnym jest zwiększanie zaangażowania i lojalności oraz edukowanie klienta (38%), integracja kontaktu z klientem online i offline (38%) oraz przypisywanie odpowiednich działań marketingowych do konkretnych interakcji z klientem (40%).

Nowo nabyty podmiot będzie kontynuował dotychczasową działalność jako „Optivo – an Episerver Company”.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.