Espirito Santo: Biedronka uzyskuje ok. 24 tys. zł średniej sprzedaży z mkw. powierzchni sklepu

Autor: ES, dlahandlu.pl 22 kwietnia 2013 13:07

Jak wynika z analizy Banku Espirito Santo Biedronka uzyskuje na polskim rynku handlu nowoczesnego jeden z najwyższych wskaźników średniej sprzedaży z mkw. powierzchni sklepu. Sprzedaż Biedronki sięga ok 24 tys. zł z mkw. powierzchni. Tymczasem konkurenci (dyskonty i hipermarkety) osiągają wyniki na poziomie 10,5 tys. zł do 18,5 tys. zł z mkw. powierzchni sklepu.

Jak zauważają analitycy Banku Espirito Santo w raporcie, przesłanym do redakcji portalu dlahandlu.pl Biedronka każdego roku stara się wymienić ok. 15 proc. asortymentu z 1100 pozycji, którymi handluje na co dzień. Przy czym z roku na roku w asortymencie sklepu rośnie udział kategorii produktów świeżych, wina i kosmetyków, które dają szansę na zwiększenie koszyka zakupowego średnio o ok. 8 proc. na przestrzeni ostatnich 5 lat. 

Jak wynika z raportu Banku Espirito Santo główni operatorzy sieci handlowych w Polsce w 2012 i 2011 roku mieli średnią sprzedaż z mkw. powierzchni sklepu na poziomie: Biedronka (2012 r.)-  ok. 24 tys. zł, Auchan (2011 r.)- ok. 18,5 tys. zł, Kaufland (2011 r.)- ok. 16 tys. zł, Lidl (2011 r.) - ok. 15,5 tys. zł, Netto (2011 r.) i Tesco (2012 r.) - ok. 13 tys. zł, Carrefour (2012 r.)- ok. 12,5 tys. zł oraz Real (2012 r.) - ok. 10,5 tys. zł z mkw. powierzchni sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • pi 2015-10-10 23:02:28

    rocznie

  • gość 2013-04-24 01:08:22

    Czy gdzieś można zobaczyć ten raport? Podane wartości odnoszą się do miesiąca czy do roku?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,41

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8035

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.