Etno Cafe stawia na cold brew

www.portalspozywczy.pl 7 kwietnia 2017 08:56

Sieć kawiarni Etno Cafe planuje na szerszą skalę wejść na rynek z Cold Brew Coffee, czyli kawą macerowaną na zimno. Napój w butelkach ma trafić m.in. do kawiarni, na stacje paliw czy do siłowni. Z kolei cold brew z dodatkiem nitro (gazowany) ma być już wkrótce serwowany w kawiarniach sieci z nalewaka.

Jak tłumaczy Karolina Kuganda, Cold Brew Coffee ma szansę być bardzo uniwersalnym produktem: – Pozycjonujemy go między kategoriami. Z jednej strony może być bazą do drinków, a więc pasuje do pubów i cocktail barów. Z drugiej strony jest to zdrowa alternatywa dla energetyków, napój mocno pobudzający, który nadaje się na długie trasy czy podczas sesji egzaminacyjnych. Dobrze służy również jako napój przed wysiłkiem fizycznym lub po nim. Jest przy tym bombą antyoksydantową i dobrą kawową alternatywą dla tych, którzy mają wrażliwe żołądki – wymienia przedstawicielka Etno Cafe.

Firma zamierza trafić z produktem m.in. do siłowni i na stacje paliw. Zainteresowane mogą być też sklepy ze zdrową żywnością, restauracje czy kawiarnie.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane