Eurocash: produkty marki własnej orężem w walce o klienta

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2011 10:45

Eurocash widzi ogromny potencjał w produktach marki własnej. I to właśnie one mają być czynnikiem przewagi konkurencyjnej podmiotów należących do spółki.

Eurocash zapowiada rozwój i poszerzenie linii produktów marki własnej. Aktualnie ich udział w sprzedaży wynosi około 12 proc. W przypadku sieci handlowych należących dotychczas do Emperii, było to zaledwie kilka proc. Teraz firma zaproponuje niezależnym handlowcom większy wybór marek własnych.

21 grudnia 2010 r. spółki Eurocash i Emperia podpisały umowę inwestycyjną, w ramach której Emperia sprzeda Eurocashowi udziały w spółce dystrybucyjnej Tradis oraz kilkunastu franczyzowych sieciach detalicznych (m.in. sklepy sieci Lewiatan, Milea, Groszek, spółdzielnie Społem zrzeszone w Partnerskim Seriwisie Detalicznym.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,04

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane