Eurocash zacieśnia współpracę z Frisco.pl

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2016 13:11

Eurocash zacieśnia współpracę z Frisco.pl Fot. za faktoriawin.pl

Do oferty sklepu internetowego Frisco.pl dołączyły wina z rozwijanego przez Eurocash konceptu Faktoria Win. Faktoria oferuje ograniczony zestaw wyselekcjonowanych win. Koncept opiera się na podziale win ze względu na konkretne okazje, dla których dedykowane są poszczególne marki. Powstała po to, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji podczas kupowania wina.

Faktoria Win jest już obecna w ponad 3000 sklepach w całej Polsce.

Przypomnijmy: w grudniu 2014 roku Frisco.pl, jeden z największych e-supermarketów w Polsce, który znajduje się w portfelach funduszy z Grupy MCI, pozyskał nowego inwestora strategicznego - spółkę Eurocash. Po częściowym wykupie dotychczasowych akcjonariuszy Frisco.pl oraz dokapitalizowaniu spółki, lider w dystrybucji artykułów spożywczych i FMCG w Polsce obejmie około 44 proc. akcji we Frisco.pl. MCI pozostaje akcjonariuszem większościowym w spółce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane