Europol Piekarnie Szwajcarskie wprowadziły rozwiązanie dla handlowców

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2012 15:10

Inter Europol Piekarnia Szwajcarska zakończyła wdrożenie rozwiązania wspierającego zarządzanie pracą handlowców autorstwa Solution Lab. Implementacja modułu „Trasownik" pozwala na poprawę efektywności handlowców. Nowe rozwiązanie ułatwia planowanie wizyt przedstawicieli handlowych oraz podniesienie ich skuteczności.

Wprowadzone w Inter Europol Piekarni Szwajcarskiej S.A. rozwiązanie opiera się na mobilnym dostępie do dedykowanej aplikacji z telefonów komórkowych handlowców. Oferowane przez Solutions Lab rozwiązanie pozwala na optymalne planowanie tras oraz wizyt handlowców w punktach sprzedaży, jednocześnie dostarczając danych niezbędnych do analizy ich efektywności. 

„Trasownik" to autorskie rozwiązanie Solutions Lab, służące do planowania i mierzenia efektywności wizyt przedstawicieli handlowych. Uwzględnia nie tylko optymalizację tras, ale również ułatwia zarządzanie w sytuacjach nieobecności pracowników oraz dostarcza pełnych informacji na temat kluczowych parametrów wykonywanych wizyt, w tym m.in. ich liczby, częstotliwości czy zgodności  z przyjętym planem.
Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A. działa od 1989 r., oferując szeroki asortyment pieczywa dla hipermarketów, supermarketów, hoteli, restauracji, stacji paliw oraz odbiorców detalicznych i sieci 27 sklepów firmowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane