Ewa Chodakowska inwestuje w producenta superfoods

www.portalspozywczy.pl 26 października 2017 09:51

Ewa Chodakowska, znana trenerka fitness wraz z mężem Lefterisem Kavoukisem, zainwestowali w producenta superfoods - firmę Purella Food. Co wyniknie z tej prozdrowotnej kooperacji? Partnerzy razem będą produkować prozdrowotną żywność, na początku batony i tzw. kulki mocy, pod szyldem BeRAW.

Rynek superfoods budzi coraz większe emocje. I to zarówno wśród konsumentów jak i inwestorów. Czego dowodem jest firma Purella Food, która pod koniec września 2017 r. poinformowała o pozyskaniu inwestora - funduszu bValue. Okazało się, że to nie jedyny partner, jakiego ten producent prozdrowotnej żywności pozyskał. Spółką zainteresowała się również znana trenerka - Ewa Chodakowska i jej mąż - Lefteris Kavoukis.

Purella Food pozyskała inwestora. bValue.vc wesprze rozwój i ekspansję producenta superfoods

Ewa Chodakowska i jej mąż, wpólnie ze swoim partnerem biznesowym, producentem prozdrowotnej żywności - firmą Purella Food, wprowadzają na rynek linię przekąsek skierowaną do wszystkich dbających o zdrowie i dobrą formę. Linia BeRAW zbudowana jest z 4 kompozycji smakowych batonów i 3 propozycji słodkich kuleczek, które wpisują się w jadłospis osób aktywnych i dbających o właściwe odżywianie.

Współpraca teamu Ewy Chodakowskiej i Lefterisa Kavoukisa oraz firmy Purella Food rozpoczęła się wiele miesięcy temu. Cel jaki przyświecał partnerom - to stworzenie zdrowych przekąsek o doskonałej jakości, które byłyby spójne z filozofią życia i upodobaniami guru fitnessu. Jak deklarują strony liczył się dla nich przede wszystkim wysoki poziom produktów, wzajemne zaufanie i możliwość współuczestniczenia w procesie tworzenia i produkcji.

Ewa Chodakowska i Lefteris Kavoukis zapewniają, że w pracy nad każdym produktem, pod którym się podpisują, priorytetem dla nich zawsze jest jakość. - Musieliśmy mieć pewność, że partner biznesowy, którego wybierzemy, sprosta naszym wytycznym oraz pozwoli nam mieć realny wpływ i decydujące zdanie w kwestii np. składników czy wartości odżywczej produktów - przyznają inwestorzy.

- My z kolei chcieliśmy pozyskać partnera a nie ambasadora, który użyczy tylko wizerunku. Zależało nam na osobie utożsamiającej się z produktami, która z taką samą pasją jak my będzie chciała rozwijajać nową markę na rynku superfood - zapewnia Michał Czerwiński, członek zarządu Purella Food i jeden z twórców BeRAW.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,19

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane