Ewa Wachowicz ambasadorką marki Coca-Cola

Autor: pr 17 kwietnia 2018 10:53

Ewa Wachowicz ambasadorką marki Coca-Cola Na zdj. Ewa Wachowicz, fot. materiały prasowe

W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz - autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną, prowadzącą program "Ewa gotuje" oraz członkinią jury "Top Chef".

Wśród zaplanowanych działań jest m.in. sponsoring 4-odcinkowego, premierowego cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" oraz tematyczne lokowanie Coca-Cola Orginal oraz Coca-Cola Zero Cukru w autorskim programie "Ewa gotuje" na antenie Telewizji POLSAT. Nowa produkcja
z udziałem Ewy Wachowicz oraz zaproszonych przez nią gości otrzyma wsparcie mediowe oraz promocyjne.

Kampania "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" od lat zaprasza rodziny
i przyjaciół do regularnych wspólnych posiłków, zachęcając tym samym do celebrowania czasu i radości z bycia razem.

Premiera cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" zaplanowana jest na 18 kwietnia przed cyklicznym wydaniem "Top Chef" o godz. 21:30. Kolejne odcinki emitowane będą w środowym prime time Telewizji POLSAT: 25 kwietnia, 2 maja oraz 9 maja. 4-odcinkowa produkcja z Ewą Wachowicz w roli głównej oraz z zaproszonymi przez nią gośćmi specjalnymi prezentuje szybkie, smaczne i zdrowe przepisy, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. W trakcie poszczególnych odcinków goście Ewy Wachowicz spotykać ją będą w niecodziennych okolicznościach, aby następnie razem zasiąść do wspólnego stołu. Podczas premierowego odcinka Ewa spotka się z Pauliną
Sykut-Jeżyną, dziennikarką i prezenterką telewizyjną, wyjątkowo zajętą osobą, jak na aktywną zawodowo mamę przystało.

4-odcinkowy serial "Ewa, ugotuj nam to!" to efekt współpracy Telewizji POLSAT z domem mediowym MediaCom. Reżyserem i scenarzystą jest Dariusz Wojtala z zespołu producenta firmy PROMISS.

Dodatkowo, podczas emisji 4 odcinków popularnego programu kulinarnego "Ewa gotuje" na antenie Telewizji POLSAT lokowana będzie Coca-Cola Zero Cukru: 14 kwietnia, 28 kwietnia, 12 maja
i 26 maja.

Kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz oraz współpraca strategiczna z Telewizją POLSAT mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki Coca-Cola jako towarzyszki codziennego życia i spoiwa domowych posiłków. Wspólnie promować będziemy również wybór dostępnych wariantów
Coca-Cola: Orginal oraz Zero Cukru, w zgodzie z preferencjami konsumentów. Cieszymy się, że grono osób uwiarygadniających przekaz marki powiększyło się o ikonę polskich kulinariów oraz wieloletnią propagatorkę i inspiratorkę domowych posiłków - przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

W ramach bieżących działań promujących razem z Ewą Wachowicz ideę "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka przygotowała również: zwiększenie banku przepisów mobilnej aplikacji kulinarnej SimplyTastly, działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane